-Redhead- 11 Report post Posted July 30, 2006 (edited) her er et bilde av katten min gråpus. Tok det på natta. edit: irriterer meg med den veden i bakgrunnen Edited July 30, 2006 by looOool Quote Share this post Link to post
cmi 0 Report post Posted July 30, 2006 (edited) Hodet er i lite fokus her, noe det skulle vært synes jeg Edited July 30, 2006 by cmi Quote Share this post Link to post
-Redhead- 11 Report post Posted July 30, 2006 var vanskelig for katta kom løpende mot meg Quote Share this post Link to post
hendelsesløysa 0 Report post Posted July 30, 2006 var vanskelig for katta kom løpende mot meg 6585601[/snapback] En unnskyldning, men likevel. At du bommet på fokus her gjorde bilde mislykket ... Sorry ... Du bruker blitz ? Hva med noe lys utenom, en lampe etc? Blitz blir veldig begrenset og ødelegger også på mørke kvelden. Bedre lykke neste gang. Quote Share this post Link to post
-Redhead- 11 Report post Posted July 30, 2006 mhm, vanlig blitz på digitalkamera. Men har myye å lære, er bare at jeg syns det er veldig gøy å ta bilder. Tror jeg skal ta noe fotograffag elns om/når jeg skal starte på høgskole. Så kritikk er bare fint syns jeg Quote Share this post Link to post
Fulgu 0 Report post Posted July 30, 2006 Katta har et kult uttrykk som jeg gjerne skulle likt å sett fanget bedre. Jeg for min del hadde likt å se bildet uten noe lys mot bakken, kun på katten, som stuper ut av mørket med et slikt uttrykk, litt portrettaktig bare mer liv. Og selvfølgelig med en fokus som stemmer =) Knips til du blir blå, øvelse gjør mester Quote Share this post Link to post
Gunderz 8 Report post Posted July 30, 2006 Minner om katta mi som er av samma typen og som også går under navnet gråpus. Quote Share this post Link to post