Marius2000 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Greier ikke logge meg på internett, får bare opp en feilmelding. Game Message: "There was an error connecting a socket." Noen som vet hva som skal til for å løse dette problemet? Har prøvd å reinstallere, slå av alle firewallene....men ingenting ser ut til å virke.
Steina Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Du får ikke koblet deg til Internett? Eller er du på Internett, men du får ikke koblet deg til noen servere? Hva har du prøvd å reinstallere? Windows eller BF2? PS. Forumreglene her setter krav til beskrivende topic'er. Jeg ville anbefale deg med å fikse på den.
Marius2000 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 er koblet til internett, men erroren kommer opp når jeg skal trykke create account.
Steina Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jeg søkte litt på google, og fant en post der noen sa at denne måtte prøves: http://www.spychecker.com/program/winsockxpfix.html Ellers så kan det være driverproblemer med nettverksskortet (?) Har du eksternt nettverkskort, eller er det intigrert i hovedkortet? Endret 31. juli 2006 av Steina
Marius2000 Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 det er intigrert på hovedkortet. PS: den fixen virker ikke:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå