Gå til innhold

Vente med å kjøpe bærbar?


Anbefalte innlegg

Var innom Elkjøp her om dagen og kom i prat med dataansvarlige der, en som virker å ha god peiling.

 

Han sa at hvis man skulle kjøre bærbar, burde man vente til ut i august for da ville det bli et "crack" i markedet, nye modeller og skolestart ville bidra til meget billige bærbare, påstod han.

 

Noen som har peiling om dette stemmer? Eller skal jeg bare peise på og gå til anskaffelse? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vil seie meg ennig med efikkan, Elkjøp har ikkje so gode tilbud

her er Webshopguide til HW.no kan no sjekke dei ut  :w00t:

6576967[/snapback]

Ja Webshopguide, prisguide og tester av pcene er veldig smart. Og så tilbyr en del av nettbutikkene langt bedre service og support enn Elkjøp.
Lenke til kommentar

Jada jeg har ikke tenkt å kjøpe på Elkjøp, det var aldri planen, blir nok på nett ja!

 

Har sett endel på DELL og lurer på om det ikke blir en derifra, derfor jeg lurte på om det ville lønne seg og vente...

 

Klart at det blir endel tilbud når skolestart kommer, men lurer mest på om de nye modellene vil trekke prisene ned generelt?

Lenke til kommentar
høgskolen i agder kjører supre tilbud.. forøvrig husker jeg at prisene raste hvertfall en del i fjor..

6577683[/snapback]

 

Jeg skal gå hiA. Mener du at tilbudene blir bedre enn dem hia tilbyr?

6579203[/snapback]

 

ehm har ikke linken her på jobb men tilbudene ligger på nettet allerede, så da kan du sammenligne. I forhold til elkjøp som selger acer var det billigere. Men elkjøp kommer jo med mer til høsten regner jeg med

Lenke til kommentar
Er frykytelig i tvil om å kjøpe en Dell Inspiron 6400 nå eller å gamble på at det kommer noe bedre om et par uker :)

6579176[/snapback]

 

Har bestemt meg for å vente :)

 

Skoletilbudet fra NTNU ( http://www.orakel.ntnu.no/studentpc/?year=2006 ) virker veldig fristende. (Lenova (IBM) Thinkpad Z61t)

 

Samtidig gjetter jeg på at Apple kommer med et tilbud om nesten gratis iPOD ved kjøp av Macbook.

 

I verste fall blir det kanskje en Dell en gang når jeg ser noe bra tilbud igjen.

 

Tror muligens jeg havner på Thinkpad'en, men venter en stund til i hvertfall :)¨

 

Fordelen med Thinkpad/Macbook er størrelse og vekt, design i Macbooken sitt tilfelle, men kvalitet i Thinkpad'ens. Dell har fordelen med et ordentlig grafikkkort. Spiller for det meste WoW når jeg spiller, så er ikke sikker på hvor stor forskjell det har å si. Tror kanskje det vil løse seg uansett om jeg smeller i enda en GB med minne på thinkpad/macbook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...