Rikkely Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg vet ikke om detter i riktig sekjon av forumet, men jeg prøver her. Jeg har tatt mange bilder i ferien, men når jeg kobler til kameraet får jeg bare opp filer med .G G som etternavn. Eks: Fil.G G. Noen som vet hva som har skjedd? Ingen som vet hvor det har blitt av feriebildene mine? To innlegg er slått saman. Bumping er ikkje nødvendig.-ttt
Rikkely Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Jeg prøvde det, men uten hell =( Jeg dro ned til en fotobutikk for å prøve å løse problemet. de hadde aldri sett noe lignene, de skønte ikke hvorfor filene ble i .G G format. Men etter mye styr fant de ut at bildene kunne åpnes i ACDC (bildebehandlingsprogram). Han prøvde å brenne bildene på en cd, men det funket ikke. Cden klarte ikke å lese bildene. Så ga han meg en siste løsning. Han sa at han kunne formatere for å så bruke et recovery program til å opprette filene igjen. Jeg sa selvfølgelig ja! Løsningen funket, og jeg fikk tilbake feriebildene mine Skulle nesten ha postet denne i gledesutbrudd ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå