Gå til innhold

TES: 2 spørsmål angående Oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Morn!

Jeg har spilt Oblivion(360) en stund, og skal snart runde det, men det er noen ting jeg lurer på. Jeg har nå 78 i athletics, men er fremdeles Journeyman, hvorfor har jeg ikke blitt expert? Og når man runder Oblivion, kan man fortsette å spille etter man er ferdig med å gjøre main quests, eller er det helt slutt?

Det var det jeg lurte på!

-

Martin-sama :)

Endret av Martin-sama
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 hvis tallet på athletics er grlnt så er fortified noe som sier det "forsterket" det teller ikke på "mastery levelen(novice aprentice etc)"

2.ja,man kan fortsette etter slutten av mainquest.det er akkurat som når du er ferdig med en annen quest.

Skrevet

Hva snakker du om?

Og når man runder Oblivion, kan man fortsette å spille for å gjøre main quests, eller er det helt slutt?

Hva i all verden mener du? "Runde Oblivion"? Hvis du skal runde Oblivion, så skal du har gjort Main Quest, alle Guildene, funnet alle artifaktene, eie alle husene, gjort alle sidequests, funnet komplette sett av alle armor og alle våpen.. Og mer! Jeg vet ikke når jeg runder Oblivion, eller om jeg noen gang gjør det, for spillet er så stort!

Det du sier er helt uforståelig. "Når man runder Oblivion, kan man fortsette å spille for å gjøre main quests". Når man har rundet Oblivion, eller hvertfall er i nærheten, da skal man ha gjort Main Quest. Hvordan i all verden skulle du ha rundet et spill uten å ha gjort Main Questen? Hmm.. :whistle:

Skrevet
Hva snakker du om?

Og når man runder Oblivion, kan man fortsette å spille for å gjøre main quests, eller er det helt slutt?

Hva i all verden mener du? "Runde Oblivion"? Hvis du skal runde Oblivion, så skal du har gjort Main Quest, alle Guildene, funnet alle artifaktene, eie alle husene, gjort alle sidequests, funnet komplette sett av alle armor og alle våpen.. Og mer! Jeg vet ikke når jeg runder Oblivion, eller om jeg noen gang gjør det, for spillet er så stort!

Det du sier er helt uforståelig. "Når man runder Oblivion, kan man fortsette å spille for å gjøre main quests". Når man har rundet Oblivion, eller hvertfall er i nærheten, da skal man ha gjort Main Quest. Hvordan i all verden skulle du ha rundet et spill uten å ha gjort Main Questen? Hmm.. :whistle:

6572338[/snapback]

Beklager, det var litt sent for meg...Skrev litt feil! Hehe, har rettet på det nå tror jeg! Det jeg mente var om man kan spille Oblivion etter man er ferdig med Mainquests, eller om rulleteksten kommer og spillet er helt slutt. Det var det jeg mente, håper det ble mer forstålig da! :)

-Martin-sama

Skrevet

Det vil aldri skje :( Alle enchanted items er for håpløst... Jeg blir nok lei av det før den tid...

Ting man må gjøre

-Main Quest (duuh...)

-Alle Factioner

-Alle sidequester

-Alle Daedra-quester

-Alle artifacter

-100 i alle skills

-Alle spells

-Alle hus

Men... Rusty Iron er vanskelig å få tak i nå (lvl 26)... Jeg må ha det, hvor er det?

Skrevet

Det vil aldri skje :( Alle enchanted items er for håpløst... Jeg blir nok lei av det før den tid...

Ting man må gjøre

-Main Quest (duuh...)

-Alle Factioner

-Alle sidequester

-Alle Daedra-quester

-Alle artifacter

-100 i alle skills

-Alle spells

-Alle hus

-Alle dungeoner og ruiner og bandit camps.

-Alle Oblivion gates er litt kjipern... fordi jeg bare tok fem :blush:

Takk til Campin Carl for påminnelsen.

Takk til oddis89 for tipset, får prøve det, selv om det sikkert er borte.

Men... Rusty Iron er vanskelig å få tak i nå (lvl 26)... Jeg må ha det, hvor er det?

6574215[/snapback]

• 2 uker senere...
Skrevet

Ting man må gjøre

-Main Quest (duuh...)

-Alle Factioner

-Alle sidequester

-Alle Daedra-quester

-Alle artifacter

-100 i alle skills

-Alle spells

-Alle hus

6574215[/snapback]

last ned en mod så ikke din level har noe å si på hva de har i butikkene

Skrevet (endret)

Hvordan sletter jeg ting fra Inventory'n min? hehe.. Står helt stille her, og finner det ikke ut!

EDIT: På PC

Endret av Fønki
Skrevet
først hold inne shift og klikk på itemet du vil kaste.

andre les stickyen og finn "oblivion faq vanlige spørsmål"

6649940[/snapback]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...