Gå til innhold

Level guide for Alliance (med grindspots)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Izor, lyst til å se played time?

playedtime.PNG

 

Nå skal du gi meg EN god grunn til at jeg må vise deg min played time fordi jeg har posta en tråd med grindspots og hvor man kan lvle på den og den lvl.

 

Og ikke skriv: For å se om denne tråden får deg fort opp i lvl så må jeg nesten se din playtime.

 

Det er så teit. Om jeg ikke logger av hver eneste gang jeg går på dass eller i butikken så går fortsatt tiden på spillet. Desutten har jeg ikke brukt tutorial heller. Jeg har sett på grindspots. Ikke at det overhodet har noe med saken å gjøre.

 

Er alle som klager fornøyde nå?

Lenke til kommentar
Selv bruker jeg denne over alt anyday. Den følger deg 100% til lvl 60 =).

6567625[/snapback]

 

Nå følger jeg ikke denne slavisk, og gjør mye "arbeid" utenom som BG's, våking av AH og grinding av diverse artikler jeg trenger i mine profs.

 

Hva ville du anslå er en fornuftig tid fra lvl 30 - 60 om du følger guiden slavisk? Når jeg får magen min opp i lvl 60, så har jeg planer om å lage en alt til (av typen non pvp).

 

Til trådstarter:

 

Det har ikke vært meningen å sette noe press på deg. Jeg har som sagt sett denne guiden før, og lurer selvfølgelig på hvordan den er i forhold til andre guider. I played time (noe som er svært viktig for meg da jeg ikke har vilje eller ork til å bruke evigheter på å bygge opp en char). Kunne jo være at denne hadde noe for seg. I og med at du kommer med anbefalinger så er det jo en fordel at den som leser anbefalingen har noe å sammenligne med (f.eks. sin egen played tid, eller andre guider ala James).

Lenke til kommentar
Selv bruker jeg denne over alt anyday. Den følger deg 100% til lvl 60 =).

6567625[/snapback]

 

Nå følger jeg ikke denne slavisk, og gjør mye "arbeid" utenom som BG's, våking av AH og grinding av diverse artikler jeg trenger i mine profs.

 

Hva ville du anslå er en fornuftig tid fra lvl 30 - 60 om du følger guiden slavisk? Når jeg får magen min opp i lvl 60, så har jeg planer om å lage en alt til (av typen non pvp).

 

Til trådstarter:

 

Det har ikke vært meningen å sette noe press på deg. Jeg har som sagt sett denne guiden før, og lurer selvfølgelig på hvordan den er i forhold til andre guider. I played time (noe som er svært viktig for meg da jeg ikke har vilje eller ork til å bruke evigheter på å bygge opp en char). Kunne jo være at denne hadde noe for seg. I og med at du kommer med anbefalinger så er det jo en fordel at den som leser anbefalingen har noe å sammenligne med (f.eks. sin egen played tid, eller andre guider ala James).

6568388[/snapback]

 

 

Forstår hva du mener. Følte bare at jeg ble sett negativt på her etterhvert. Ville egentlig bare komme med et tips. Min played time er ikke den beste, det vet jeg. Det vet sikkert de som sa jeg lvla fort også. Og de har faktisk nevnt at jeg lver raskt i det siste. Det vil si 50-60 som du også sa er den raskeste perioden. Og det var også her jeg brukte denne grinde-lista. :)

Lenke til kommentar
Selv bruker jeg denne over alt anyday. Den følger deg 100% til lvl 60 =).

6567625[/snapback]

Hva ville du anslå er en fornuftig tid fra lvl 30 - 60 om du følger guiden slavisk? Når jeg får magen min opp i lvl 60, så har jeg planer om å lage en alt til (av typen non pvp).

 

Brukte 8 dager på priesten min. Jeg sløste en del timer på AH, professions, o.l.

Du skal klare det på 6-7 dager hvis du gjør alt etter punkt og prikke, uten professions.

Lenke til kommentar

Forstår hva du mener. Følte bare at jeg ble sett negativt på her etterhvert. Ville egentlig bare komme med et tips. Min played time er ikke den beste, det vet jeg. Det  vet sikkert de som sa jeg lvla fort også. Og de har faktisk nevnt at jeg lver raskt i det siste. Det vil si 50-60 som du også sa er den raskeste perioden. Og det var også her jeg brukte denne grinde-lista.  :)

6568424[/snapback]

 

For å si det slik, med min første char (en night-elf hunter) så brukte jeg en god del mere tid til det lvl'et du er på nå enn hva du selv har gjort.

Lenke til kommentar

Brukte 8 dager på priesten min. Jeg sløste en del timer på AH, professions, o.l.

Du skal klare det på 6-7 dager hvis du gjør alt etter punkt og prikke, uten professions.

6568443[/snapback]

 

Takker og bukker. Da skal jeg følge den guiden til punkt og prikke når jeg etterhvert skal lvl'e opp en priest :!:

Lenke til kommentar

Forstår hva du mener. Følte bare at jeg ble sett negativt på her etterhvert. Ville egentlig bare komme med et tips. Min played time er ikke den beste, det vet jeg. Det  vet sikkert de som sa jeg lvla fort også. Og de har faktisk nevnt at jeg lver raskt i det siste. Det vil si 50-60 som du også sa er den raskeste perioden. Og det var også her jeg brukte denne grinde-lista.  :)

6568424[/snapback]

 

For å si det slik, med min første char (en night-elf hunter) så brukte jeg en god del mere tid til det lvl'et du er på nå enn hva du selv har gjort.

6568827[/snapback]

 

 

Høres jo nesten positivt ut for meg det :):D

Lenke til kommentar

Har rundt 8 dager played nå på magen min og er straks lvl 44.

Enchanting 255 tailoring 250.

 

Hadde planer om å greie 60 med 300 i enchanting og tailoring på 10 dager, men det greier jeg ikke nå.

Sist uke sleit jeg skikkelig med internett. Fikk dc hvert 3-7 min, så jeg mista mye rested xp pga dc kom som oftest i combat. :(

Spiller også på karakteren hver dag så jeg får ikke nok rested xp til å dra mer enn 1,5 til 2 lvls pr dag nå.

 

Er det mulig å greie lvl 60 på 10 dager med 300 i tailoring, og enchanting om man spiller på en karakter hver dag, med ca 10 til 12 timers hviletid på karakteren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...