Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal kjøpe anlegg, men hva skal jeg kjøpe?!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt forslag vil være et dynaBel komponentsett foran og bak, en 4x80W dynaBel-forsterker, muligens en av 10" eller 12"-elementene som du får fra dynaBel (hvilken kommer an på hva du liker), samt minste sub-forsterkeren hvis nødvendig.

 

finner alt på http://www.dynabel.no

 

Norsk firma som gir utrolig mye for pengene. Har hatt et par forsterkere derfra, og de har spillt både rent og høyt med mye kraft.

Lenke til kommentar

Watt, watt, watt.

Uff! Watt betyr ikke en dritt, det er strømforyning og kontroll som teller. Dempingsfaktor, slewrate og andre "hemmelige" betegnelser.

Sekundærkondisene har også en god del å si.

 

Dette er et godt eksempel på hvordan innmaten bør se ut.

printkort.jpg

 

Og skal en gi nok strøm til at et element får det det krever under varierende impedans så trenger en også ett eller to rimelig voksne batterier samt en dynamo til å lade dem.

 

Det er mye bedre å dimensjonere anlegget etter eksisterende strømressurser og deretter oppgradere batteri om sdet skulle være nødvendig.

Det er nå mitt syn på saken :)

Lenke til kommentar
Watt, watt, watt.

Uff! Watt betyr ikke en dritt, det er strømforyning og kontroll som teller. Dempingsfaktor, slewrate og andre "hemmelige" betegnelser.

Sekundærkondisene har også en god del å si.

 

 

Effective damping factor: 95 @ 4ohm på den XT2000D ampen :cool:

Endret av kadett
Lenke til kommentar
Watt, watt, watt.

Uff! Watt betyr ikke en dritt, det er strømforyning og kontroll som teller. Dempingsfaktor, slewrate og andre "hemmelige" betegnelser.

Sekundærkondisene har også en god del å si.

 

 

Effective damping factor: 95 @ 4ohm på den XT2000D ampen :cool:

6573262[/snapback]

 

XT linjen er den rimeligste linjen fra USAmps og ble lansert i år. De har også Merlin og AX. Ta en tur innom USAmps sin side. Ta en titt på specsene der ;)

Endret av brickz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...