Diablito2k 0 Report post Posted July 26, 2006 Prøver meg med et minimalistiskt solnedgangs/stemnings bilde, er ikke rørt mye, litt colorbalanse og ramme, thats it. syns folket ? Quote Share this post Link to post
Antarctica 0 Report post Posted July 26, 2006 Solen ble litt for overeksponert, og jeg likte ikke helt vinkelen den er tatt i.. Litt tamme farger også...Men ideen er absolutt god =) Quote Share this post Link to post
PMnormal 6 Report post Posted July 26, 2006 :!: Jeg holdt på med et nesten make prosjekt i går, men jeg jobbet med en oransje blåse. Det fungerte ikke for meg, desverre. Synes egentlig ikke det ble noe innhold i bildet, hverken symbolsk eller estetisk. Synes egentlig ditt bilde rammes av det samme, selv om man altids kan legge noe symbolsk i at det er søppel som flyter. Du har hatt bedre arbeider og idèer. Quote Share this post Link to post
Diablito2k 0 Report post Posted July 27, 2006 Vel bildet ble tatt med minimalistisk i tankene, sola (som er med vilje overeksponert takk) og det søppelet. Personlig syns jeg bildet er vakkert i sin enkelhelt. farger er også godt oppjustert siden de var meget tamme og ensformig når jeg tok bildet.. men men. Quote Share this post Link to post