Gå til innhold

slette sendte meldinger


Anbefalte innlegg

hei.

 

har en qtek 8300, som dere vet har den windows mobile 5.10.

 

er det noen enkel måte for meg å få slettet alle meldinger som ligger i sendt mappen? har helt sykt mange der nå og skulle gjerne ha slettet dem nå, er flere mnd tilbake.. men sånn jeg ser det nå er løsningen bare å slette en og en :( finnes det noe enkler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei.

 

har en qtek 8300, som dere vet har den windows mobile 5.10.

 

er det noen enkel måte for meg å få slettet alle meldinger som ligger i sendt mappen? har helt sykt mange der nå og skulle gjerne ha slettet dem nå, er flere mnd tilbake.. men sånn jeg ser det nå er løsningen bare å slette en og en :( finnes det noe enkler?

6560314[/snapback]

 

nå er jeg ingen ekspert men jeg tror at det burde gå ann å merke alt og slette, på n80 er det bare å merke alt og trykke C...

 

sjekk manualen :)

Lenke til kommentar
nå er jeg ingen ekspert men jeg tror at det burde gå ann å merke alt og slette, på n80 er det bare å merke alt og trykke C...

 

sjekk manualen :)

6560366[/snapback]

 

 

manualen sier desverre lite.. når det gjelder det du nevner ved N80 så har jo den symbian system da hvis jeg ikke tar helt feil. og på symbian er det lett, men min qtek telefon kjører windows ce 5.10 og der finner iallfall ikke jeg noen god løsning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...