Gå til innhold

Vil gjerne ha tilbakemeldinger!


Anbefalte innlegg

OCZ er kjent for å lage kvalitetsram. Og som sagt, er det ikke rammen som utgjør mest i spill. Jer tror ikke du trenger bekymre deg ;)

 

Oppsettet ditt er også godt til overklokking, hvis det noen gang skulle falle deg in å prøve det. (Jeg vil anbefale det :) )

6557732[/snapback]

 

 

tror det blir nok med å sette pc'n sammen;) Men Btw er disse gode? https://prisguiden.no/product.php?productId=38636

 

 

mvh Eldarwan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er kvalitet, men husk at det er value ram ...

Det har kommet et oppdatert produkt til de ram-brikkene hvis du ser på netshop.no

Gå for et billigere hovedkort med P965 eller G965 brikkesett og velg et anet skjermkort da det lønner seg å kjøpe alt fra ett sted [Egen erfaring]

 

Anbefaler deg denne skjermen da den har et fullverdig IPS panel fremfor NT panel :fun:

Link til skjerm

 

Det han mener 11 12 13 14 er at han må skrive min. 14tegn for å poste ...

 

Edit: du kan klokke en del men husk du har value ram så ikke regn med 4Ghz for da må du ha det Asus kortet og dyr ram pluss en dyr kjøler ...

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Ja det er kvalitet, men husk at det er value ram ...

Det har kommet et oppdatert produkt til de ram-brikkene hvis du ser på netshop.no

Gå for et billigere hovedkort med P965 eller G965 brikkesett og velg et anet skjermkort da det lønner seg å kjøpe alt fra ett sted [Egen erfaring]

 

Anbefaler deg denne skjermen da den har et fullverdig IPS panel fremfor NT panel :fun:

Link til skjerm

 

Det han mener 11 12 13 14 er at han må skrive min. 14tegn for å poste ...

6557801[/snapback]

 

 

Hmm, mange bra tilbakemeldiger:P

 

Men uansett her er værtfall det oppsettet jeg føler meg mest kompitabel med.

 

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=31663.

 

Er dette en solid gamer? og er det noen vifter eller noe annent som jeg burde kjøpe?

 

Det var de siste spørsmålene mine! Takk for hjelpen alle sammen;D

 

Mvh Eldarwan

Lenke til kommentar

Hvis du er litt kresen på støy så kan det være greit å kjøpe et par stillegående 120mm vifter, da de som følger med Soprano kabinettet bråker en del (Snakker av erfaring ;) )

 

Fint hvis noen kan komme med gode forslag til vifter, det er ikke akkurat min spesialitet :)

Lenke til kommentar

Det vil passe men det er sløs med skjermkort å kjøpe en 19t skjerm som maks støtter 1280*1024. For helvets/guds skyld kjøp den skjermen fra Philip forde om du må kjøpe den fra en annen butikk, bare sørg for at du kjøper den med 800 i kontrast og 8ms ikke den andre med 16ms og 100 i kontrast, den er det masse feil på ...

 

Velg et skjermkort fra netshop da dette lønner seg fordi det er en del av hardwaren og ikke en mus, tast. eller skjerm ....

Lenke til kommentar
Hvis du er litt kresen på støy så kan det være greit å kjøpe et par stillegående 120mm vifter, da de som følger med Soprano kabinettet bråker en del (Snakker av erfaring ;) )

 

Fint hvis noen kan komme med gode forslag til vifter, det er ikke akkurat min spesialitet :)

6557849[/snapback]

Mange som snakker om paps osv. men har selv 1x80mm og 2x120mm fra cooler master og de er uhørlige hvis man ikke stapper dem 20cm inn i øret :sick:

Lenke til kommentar
Alle kortene er prikk like bortsett fra bundelen, med unntak av HiS, som har en litt bedre kjøler.

6557895[/snapback]

 

 

Sånn nå blir jeg blakk også:/

 

link:

 

https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=31663

 

Denne er vel bra?:)

 

mvh Eldarwan

6557910[/snapback]

Nei du blir nok ikke blakk vis du skal kjøpe det som er på den linken ...

Det er ikke noen handlevogn der ....

Du har nok glemt å trykke på at den skal være synlig for andre :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har dårlige erfaringer fra PAPST. Har selv en 80mm, og synst den bråker for mye. Vil annbefale SilenX fra Vendur som ligger på rundt 14dB.

 

Så kan du kanskje vurdere viftestyring, sånn at du kan skru ned viftene litt på natten mens du sover(hvis du sover med dataen på på rommet), og heller skru opp f.eks. på LAN der det er så mye støy fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...