Gå til innhold

Titan Quest er noe du bør ta en nærmere titt på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Mulig dette er ente gang noen sier det men jeg vil bare på det varmeste anbefale Titan quest.

For dere som ikke vet hva det er så er det et hack and slash action rpg

det er veldig likt Diablo/Diablo 2 men med en antikk setting og meget oppgradert grafikk.

likehetene er veldig store men som en eller annen sa en gang i tiden "if it aint broke, Don't fix it"

Om du ikke stoler på meg ;P så ligger det demo på Gamer.no og på Gamespot.com (sikkert masse andre steder også)

Håper dere kan få mange gode timer ut av dette spillet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bra, men det er ikke like bra som Diablo 2.

Skillsystemet liker ikke jeg helt, ikke fordi man kan være to forskjellige klasser, men fordi det ikke er så mange forskjellige spells/abilities, bare oppgraderinger til de forrige skillsene.

Skrevet

Jeg er helt enig i at diablo 2 er bedre.

men det er alikevel morro.

hvis man likte D2 finner man noe og like i Titan Quest også

kjempe praktisk med for eksempel gratis "Town Portal"

og ragdoll effekter kan være ganske kult og se på, når du tar et kraftig angep og de flyr bakover som om Bruce Lee hadde sparka dem i magen.

hehe

Skrevet
Det er bra, men det er ikke like bra som Diablo 2.

Skillsystemet liker ikke jeg helt, ikke fordi man kan være to forskjellige klasser, men fordi det ikke er så mange forskjellige spells/abilities, bare oppgraderinger til de forrige skillsene.

6554663[/snapback]

Jeg er helt uenig. I diablo 2 "måtte" man spare på skillpoints til man ble lvl 30 (eller noe sånt). Her deriomot, kan du satse på en skill, for så å forbedre den med "oppgraderinger" siden. Genialt!

Skrevet

Noe jeg savner litt med skill systemet er den Guild Wars friheten til å skifte hvor du vil ha poengene.

Er så kjipt å plutselig se oi faen det var et dumt valg ;P

Bra det er i allefall 1 som er enig med meg at det er et meget underholdene spill (om jeg tolka deg riktig da Fragment)

GLHF

Skrevet

Spillet er bra. Skikkelig bra. Men hvordan mener du det med skill systemet? Du kan jo fjerne skillpoints for en pris, men ikke forandre mastery-points (Tror jeg)

Skrevet

Det jeg mener er at det ikke koster deg mer en energien du bruker på å flytte og klikke på musa for å skifte.

Jeg har ikke spillt så fryktelig mye enda så har ikke sett at det går ann og endre på det i det heletatt ;P (my bad)

gjør det det så trekker jeg såklart mitt utsagn ;)

Skrevet

Den finnes en stor tråd allerede om titan quest, der mange spørsmål er besvart. Veit ikke helt om man trenger så mange av samme sort!

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvordan en kan overføre items til en annen char man har?

Har en Earth\Lightning ell ka den andre hete.

det kipeste jeg vet er att jeg nesten kun får knallgode Warfare armour osv og sverd å duppeditter som jeg ikke har bruk for så derfor vil jeg sende de over te den andre charn min.

PM meg;)

takker for alle svar:)

PS: Kan ikke gå online fordi ''Norton'' har ett problem med titan quest :!:

Skrevet (endret)

Det er ikke mulig om du ikke går online.

Det er noen folk som driver å lager et program som skal gjøre det mulig dog

Endret av Neppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...