Gå til innhold

TES: Nytt game, nye mods!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har bestemt meg for og starte et nytt game med masse mods som skal bringe nytt liv i oblivion igjen. Bare lurte på om hva folk synes om mod-setupen og om det finnes bedre mods en de jeg har eller om noen ikke passer sammen? kanskje finnes det noen andre mods jeg også bør legge til? :o

 

 

 

Nyeste patch ivertfall : 1.1Final UK version

 

Unofficial patch 1.1.0 : installer version: Fikser MASSE bugs, GENIALT! :)

 

Chargen With Numbers v 0.02 : Viser tall på character creation, gjør det lett og kopiere gamle karakteren min :o

 

Third Person Crosshair v 1.2 : Bruker Medium, Lite versionen er bugga. siktet er litt skeivt!

 

Illumination Within v 1.0 : funker fint, kjempetøff nattemod. gjør alt så levende og fint om kvelden/natta!

 

BT Mod 2.20 : genial UI mod, gjør UIen mye bedre og mindre. passer bra på PC! :)

 

Chameleon Nerf: Nerfer 100% Chameleon som var alt for bra, udødelig med andre ord. Nå kan du ikke enchante armor og items med chameleon eller lage egne chameleon spells mer. du kan bare kjøpe chameleen fra en butikk som der de i tillegg har nerfa den. maks er nå 30% tror jeg det var!

 

No Psychic Guards: Så ikke vaktene har superradar, denne modden er et must. bruker harder versionen tror jeg :)

 

Natural Environments v 2.1.2: lager kjempefin og koselig grafikk av landskapet, mye bedre en default! :)

 

Fighters Guild Porter Won't Follow You: Irriterende Mann som følger deg overalt i fighters guild, nå fikses dette ivertfall :)

 

Landscape Texture Revamp PACK: LANDSCAPE LOD TEXTURE REPLACEMENT og LANDSCAPE LOD TEXTURE REPLACEMENT BORDER REGIONS av SHAJA OG Landscape LOD NormalMap Fix v1.0 by BlueSteel --- Dette fikser landskapsgrafikken langt unna kjempebra! :)

 

Oscuros_Oblivion_Overhaul_V_123: setter levels på alle mobs og mennesker, vakter. skikkelig revamp av det og fikser på en del andre ting. faktisk denne modden som jeg hørte om som gjorde at jeg gadd og starte helt på nytt! starte FRESH game med denne modden og lage en lik karakter med "Chargen With Numbers v 0.02" :O

 

Passive Wildlife: enkleste modden som gjorde naturens dyr mer naturlig jeg kunne finne, andre funka ikke helt! nå er alle helt passive av standard dyr i naturen!

 

Lighter Alchemy Ingredients (26.04-06): ellers blir det umulig og bære så mye planter som jeg vanligvis gjør :/

 

Unarmored Acrobatics 1.0: Endelig kan jeg sloss uten alteration eller armor :)

 

AFLevelMod287a: Avansert Level System Opplegg - Blir nok bedre en +5stats når jeg har ordna alt :)

 

Unlock Eyes: Unlocker øynene på alle raser!

 

 

 

noen som vet om en weather mod som gjør været fint som funker? prøvd så mange "good weather only" mods, men ingen funker. liker ikke helt at det er mer dårlig en godt vær!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...