Gå til innhold

Hotmail som e-post på mobiltlf


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først av alt, har du betalt for Hotmail ? Ellers kan du vel ikke sette opp en epost konto på telefonen din.

Du må i hvert fall betale for tjenesten hvis du skal bruke hotmail i Outlook foreksempel.

 

Ellers kan du kanskje få tilgang til din hotmail konto gjennom Opera Mini/innebygd html leser i telefonen din.

Lenke til kommentar
Først av alt, har du betalt for Hotmail ?

 

Nei, jeg har bare gratisversjonen. Spørs vel også om Telenor tillater at jeg bruker noe annet enn deres epost-tjenester men jeg har ikke Telenor Online internett. :thumbdown:

 

Hva om jeg bytter mobilabonnement? Finnes det andre leverandører som er mer fleksible? Mottar gjerne tips om "vellykkede" epost-oppsett.

Lenke til kommentar
Først av alt, har du betalt for Hotmail ?

 

Nei, jeg har bare gratisversjonen. Spørs vel også om Telenor tillater at jeg bruker noe annet enn deres epost-tjenester men jeg har ikke Telenor Online internett. :thumbdown:

 

Hva om jeg bytter mobilabonnement? Finnes det andre leverandører som er mer fleksible? Mottar gjerne tips om "vellykkede" epost-oppsett.

6565395[/snapback]

Du kan enkelt sette opp epost på mobilen hvis du har en online epost fra telenor.Går også bra med NetCom eller Tele2 epost.Har brukt alle disse på samme telefon som du har.

Lenke til kommentar

Du kan sette opp hvilken som helst POP/IMAP konto gjennom telenor sitt nett (NetCom sitt også, for så vidt)

 

Problemet med Hotmail er at det er web-basert, og at du må betale for å få POP-tilgang.

 

Lenge siden eg brukte Hotmail, men meiner at det er (var?) ein innebygd tjeneste i Outlook som gjer at du kan bruke den opp mot Hotmail, men det er vel egentlig uintressant i dette tilfellet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...