Jump to content
Sign in to follow this  
ivanp

Trådløs løsning som funker!

Recommended Posts

Hei! Trenger tips om trådløs mus og tastatur som funker!! Har kjøpt meg noe Logitech piss som kun funker med klar bane til usb ding senderen...

Vil gjerne ha forslag på et oppsett som er bra til spill.

Tastaturet jeg har nå er slik at når jeg spiller og bruker taster: Kommer melding fra softwaren: Denne tasten er ikke aktivert, vil du aktivere den? Møkk altså!

Musa er også av den lette billige typen så vil gjerne ha forslag på et bra oppsett som funker på avstand/dør mellom.

sitter i stua med lcd tv, og bruker pc på den

Hei! Trenger tips om trådløs mus og tastatur som funker!! Har kjøpt meg noe Logitech piss som kun funker med klar bane til usb ding senderen...

Vil gjerne ha forslag på et oppsett som er bra til spill.

Tastaturet jeg har nå er slik at når jeg spiller og bruker taster: Kommer melding fra softwaren: Denne tasten er ikke aktivert, vil du aktivere den? Møkk altså!

Musa er også av den lette billige typen så vil gjerne ha forslag på et bra oppsett som funker på avstand/dør mellom.

sitter i stua med lcd tv, og bruker pc på den

6552615[/snapback]

MX5000 er et veldig bra sett: MX5000

Det skull jeg tru for deg, hadde vært en veldig fin løsning å gå for BT tastatur... men musa har 800 dpi, sånn at du vet det... husk å skaff deg sikkelig batterier til tastaturet... oppladbare eller nokka som holde lenge...

Pris er ikke noe problem... har også oppladbare AA batterier som jeg bruker til RC... ;)

Takk for forslaget... Er bestillt.. Funker vel ikke like godt som 518 musen min, men diggere med 40lcd og verktøy som funker! ;)