Reddog Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Etter at det ble ny bil på meg så har jeg polert bilen ett par tre ganger. Har prøvd litt forskjellig. Alt fra den grønne gammle Turtle Waxen til Sonax. Hva er deres erfaring? Noen som er sikkelig bra? Da tenker jeg ikke i prissikte til Swissol.. men sånn normal pris for oss vanlige, dødelige.
McLuddis Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hva er normal pris for de dødelige da? Jeg er svært fornøyd med noe som heter fire glaze: micro finishing compound. Kjøp deg en elektrisk polermaskin og poler bilen med det produktet. la det tørke og stryk av med microfiberklut. Fireglazen koster litt, men ei flaske varer til flere poleringer og du trenger ikke gjøre jobben så veldig ofte. Holder med en gang i året. Vask bilen før du begynner da
Pantera Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Brukte AutoGlym før, og var egentlig ganske godt fornøyd med det. Testa Meguiars på den nye bilen min, og synes den er bedre å jobbe med. Mindre jobb for samme resultat. Billigere også; med AutoGlym brukte jeg 3 flasker....lakkrens, polish og forsegler, mens den "pakka" jeg kjøpte med Meguiars bare var 2; lakkrens og kombinert polish/lakkforsgler. Kommer nok til å fortsette å bruke Meguiars. mvh Pantera
Reddog Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Har alltid polert for hånd, og hadde ikke tenkt å begynne med noen maskin. Har hørt at maskin lett tar lakken vist man ikke kan det. Ellers så polerer man ofte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå