tvv Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Noen som vet om alternativer til Hotbar - til bruk sammen med Outlook?
conspiracy Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Noen som vet om alternativer til Hotbar - til bruk sammen med Outlook? 6549907[/snapback] Om jeg forstår deg riktig, tenker du på bars som ligger i toppen og du kan lime inn figurer og smileys osv ifra. Dette vil jeg fraråde, 99% av disse er virus og/eller spyware, og folk flest missliker å få mail der alt av innhold er overskygget av masse blinkende figurer og dill. Seff så er det ditt eget valg, men jeg ville holdt meg borte. Om jeg tar feil, så får du forklare meg mer hva du er ute etter, så skal jeg finne et alternativ.
PerB Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Noen som vet om alternativer til Hotbar - til bruk sammen med Outlook? 6549907[/snapback] Vil du ha annen trojaner enn Hotbar? Det finnes mange ute på nettet.
tvv Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 vel du har helt rett derfor alternativ til Hotbar - ønsker egentlig bare funksjonen for å lage litt "Fancy" visittkort (signaturer) som legger seg i utgående mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå