Gå til innhold

Hva er beste ørepropper til Walkman=?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8745264

Kanskje et par hodetelefoner av mindre størrelse vil gjøre susen, som f.eks. Koss Porta Pro. Eller liknende modeller fra Sennheiser. Ørepropper gir generelt alltid dårlig lyd, men med noen få unntak til svimlende priser.

Lenke til kommentar
Kanskje et par hodetelefoner av mindre størrelse vil gjøre susen, som f.eks. Koss Porta Pro. Eller liknende modeller fra Sennheiser. Ørepropper gir generelt alltid dårlig lyd, men med noen få unntak til svimlende priser.

6549729[/snapback]

 

snakker om dårlig lyd og så anbefaler du porta pro :no:

 

Shure E2c

med disse får du utrolig mye bedre lyd enn feks. porta pro.

 

er du rik kjøper du Shure E5c

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264

Jeg snakket om Porta Pro i forhold til ørepropper.. Det er en vesentlig forskjell mellom de to, og man kan ikke si at lydkvaliteten på de fleste ørepropper overgår Porta Pro. Uansett nevnte jeg disse for å få frem størrelse og type, siden de fleste mennesker har hørt om dem.

Lenke til kommentar
,24/07-2006 : 21:45]Kanskje et par hodetelefoner av mindre størrelse vil gjøre susen, som f.eks. Koss Porta Pro. Eller liknende modeller fra Sennheiser. Ørepropper gir generelt alltid dårlig lyd, men med noen få unntak til svimlende priser.

6549729[/snapback]

 

snakker om dårlig lyd og så anbefaler du porta pro :no:

 

Shure E2c

med disse får du utrolig mye bedre lyd enn feks. porta pro.

 

er du rik kjøper du Shure E5c

6552839[/snapback]

Porta pro er faktisk veldig bra, er en grunn til at disse ligger høyt i seriøse hifi tester, jeg bruker dem selv til lite kritisk lytting.bruker etymotic er4 til mere seriøst bruk.(disse har fått kjempekritikker i bla Sterophile.Men det er klart er ikke kilden bra så nytter det ikke.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...