^fmj Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Helt snodig, limewire reagerer overhodet ikke når jeg trykker på menyer e.l. Hvis jeg hamrer løs på musknappen i rundt 10 sekunder er jeg heldig om jeg f.eks kommer meg inn på "tools". Eneste programmet jeg har dette problemet i.
^fmj Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Diverse versjoner er forsøkt. Syns det var særdeles merkelig.
Propaganda Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hadde prøvd å avinstallere hele programmet, og da mener jeg alle filene, slett de som eventuellt blir igjen manuelt. Kan hende dette løser problemet ditt.
^fmj Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 (endret) Been there done that. Limewire var likedan selv etter en fomateirng. Endret 27. juli 2006 av ^fmj
Neddo Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 mange program du slette, klare ikkje du og slette heilt 100% for du har liggene informasjon i registere til windows som ikkje blir fjerna (eksempel viss du tester ut eit 30 dagers program kan du berre slette det og fjerne alt inkluder registere so kan du legge det inn på nytt og så har du 30 dager på ny) eg bruker eit program som fjerne filene og all informasjon i registere ditt veldig enkelt (Your Uninstaller! 2006) kan teste ut det (http://www.ursoftware.com/) sjekk om det har komt ut ein nyare versjon av limewire og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå