muadib Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 (endret) Hei Jeg har problemmer med at FarCry restarter maskinen etter at level er ferdig loadet inn. Har prøvd og innstallere spillet på ny, patchet det med patch 1.3 og 1.33 men det oppfører seg akkurat likt. Feilen kommer ikke alltid men sånn av og til. Hjelper og velge en annen savegame en den aller siste av og til. Men det er helt bingo om brettet kommer opp når det er ferdig loadet. Jeg har innstallert skjermkort drivere på nytt også. Jeg bruker et Asus X1900XTX skjermkort og det funker 100% på alle andre spill, og det funker på FarCry o når det først får startet opp. Veldig irriterenes dette her! Noen andre som har det samme problemmer eller som vet løsning på det? Mvh Muadib Endret 23. juli 2006 av muadib
LeGranDuc Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Hos meg kan jeg ikke ha Anti alaising (tror jeg det var) på fullt. Må ha den på nesten fullt for at spillet skal fungere. Har 1900XT.
Alucard_21 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Har samma skjermkort.. Spillet klikker hvis jeg bruker patch 1.33 eller høyere men hvis jeg bare bruker patch 1.3 da funker det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå