Goscinny Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 (endret) Hei! Har to tomme partisjoner. Jeg vil gjerne slette den ene og legge til lagringsplassen fra den slettede til den andre partisjonen. Brukes PartitionMagic til dette? Finner det noe enkelt og gratis alternativ? Ps: Jeg vil ikke formatere og vet det ikke er nødvendig Goscinny Endret 23. juli 2006 av Goscinny
PerB Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Har du forsøkt via disk_management i Windows? Evt se på: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=606910&hl= som omhandler tilsvarende problemstilling.
efikkan Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Hei! Partition Magic klarer det godt. Men Partition Logic er nok et gratis alternativ som vil klare det. (jeg har ikke prøvd det selv) Hilsen, efikkan.
Goscinny Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 Lastet ned Partition Logic, brant det med nero Express, og reboota. CD-en ble ikke boota, selv om jeg har CD som første boot device ... Forslag til løsning? Goscinny
Tha_Zaynt Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 (endret) høyreklikk på min datamaskin, velg behandle-diskbehandling marker så partisjonen du vil slette, høyreklikk og velg slett partisjon Endret 24. juli 2006 av Tha_Zaynt
Goscinny Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 høyreklikk på min datamaskin, velg behandle-diskbehandling marker så partisjonen du vil slette, høyreklikk og velg slett partisjon 6548150[/snapback] Ja, det er perfekt :=) Goscinny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå