Gå til innhold

Alternativer til P990i?


Anbefalte innlegg

P990i har drøyd og drøyd, men kommer vel nå i august. Telefonen er veldig fristende, men jeg skulle tro at konkurrenter skulle fått tid på seg til å kunne lansere lignende telefon med relativt lik eller enda bedre spec enn P990i?

 

Jeg har prøvd å se på modeller rundt om, men i jungelen av telefoner har jeg ikke funnet noe som matcher P990i. Noe jeg syns er litt snålt, for utsettelsen av P990i utdaterer jo modellen i seg selv.

 

Så jeg lurer på om noen vet om alternativer som tåler en kamp mot P990i som har kommet ut, eller kommer i veldig nær fremtid.

 

Telefonen må ha:

- Minst 2mp og autofokus-kamera

- Touchscreen

- Fullt tastatur

- WLAN (trådløst internett) og 3G

 

Størrelsen må være ca like stor som P990i, dvs ikke noe særlig større. Må gå an å putte i lomma uten problem.

 

Hadde P990i kommet når den skulle hadde jo den vært sinnsvakt bra. Nå er jeg mer skeptisk, og synes heller ikke noe om SE sin videooppløsning og fps.

 

Et lite tilleggs-spørsmål:

P990i støtter WLAN 802.11b. Hva har dette å si i praksis? Jeg vet overføringshastigheten er noe mindre (ca 11Mbs?), men vil jeg kunne koble til alle vanlige trådløse nettverk? (jobb, kompiser, kafe osv)

 

Pris spiller ingen stor rolle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

9serien har verken touchscreen eller 3G, og typen avlang og svært kort skjerm i høyden (600x200 oppløsning :hrm: ) er uinteressant.

 

Ellers ang. videooppløsning på opptak ser det ut som det står feil på prisguiden. Amobil opplyser om 176x144, mens på BengalBoy testen er filmene 320x240. Så video på P990i er noe bedre enn jeg har antatt. Muligens er det som er opplyst på amobil kameraet på fremsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...