Edstro Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 (endret) Hei. Min maskin er veldig rar. Av å til vil den på msn å noen ganger ikke. Når eg prøver å logge meg på msn så kommer det opp: Vi kunne ikke logge deg på windows live messenger nå. Prøv igjen senere. Det er kansje av å til eg får logget meg på men så går der noen uker så kommer det tilbake. Men alle andre i familien får logget seg på MSN alltid. Det er bare eg som har problemer. Eg har prøvd å formatert den flere ganger men det nytter ikke. Ingen porter er blokert det er eg 100% sikker på siden alle andre komme på msn. Eg har å ringt Lyse å det sier det ikke er noe gale. Veldig plagsomt. Noen som har råd? På forhånd takk for hjelp Endret 23. juli 2006 av eddielie30
-=CH=- Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Ett tips til dem som ikke har instalert MSN live ennå... ikke gjør det... masse feil og problemer ennå
Edstro Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 Men dette probleme har eg i den vanlige MSN Messenger å.
Jubelsau Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Sjekk om klokkeslett og dato er riktig i windows.
GOKVELD Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Hei. Min maskin er veldig rar. Av å til vil den på msn å noen ganger ikke. Når eg prøver å logge meg på msn så kommer det opp: Vi kunne ikke logge deg på windows live messenger nå. Prøv igjen senere. Det er kansje av å til eg får logget meg på men så går der noen uker så kommer det tilbake. Men alle andre i familien får logget seg på MSN alltid. Det er bare eg som har problemer. Eg har prøvd å formatert den flere ganger men det nytter ikke. Ingen porter er blokert det er eg 100% sikker på siden alle andre komme på msn. Eg har å ringt Lyse å det sier det ikke er noe gale. Veldig plagsomt. Noen som har råd? På forhånd takk for hjelp 6540036[/snapback] høres ut som det problemet jeg hadde. Har tatt det opp tidligere og funnet svar. MSNfucka
Edstro Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 Sjekk om klokkeslett og dato er riktig i windows. 6542088[/snapback] Klokkeslett og dato var feil men nå etter eg stilte det riktig så virket det. Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå