Gå til innhold

Crew ID kort opptrykking


Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet hvor man kan få trykket opp sånne ID kort til Crew, Presse og VIP folk?

 

Funker fint at de er på størrelse med vanlig bankkort eller lignende.

 

Vil ha total kontrol og gjøre så alle vet hvem som er crew selv om man har mistet crew t-skjorte og sånt (har skjedd før :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett hvilket som helst trykkeri i Gulesider bør kunne gjøre det eller vet om noen som kan det.

 

Spm er hvor mye penger du vil legge inn i å lage noe unikt som ikke kan fakes. Seriell nummer, laser trykk, vannmerke..osv.

 

Slå opp i gulesider på trykkerier i ditt nærområde og begynn å kontakt dem.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Ett hvilket som helst trykkeri i Gulesider bør kunne gjøre det eller vet om noen som kan det.

 

Spm er hvor mye penger du vil legge inn i å lage noe unikt som ikke kan fakes. Seriell nummer, laser trykk, vannmerke..osv.

 

Slå opp i gulesider på trykkerier i ditt nærområde og begynn å kontakt dem.

 

AKIRA

6539563[/snapback]

 

Okey, får ta meg en tur ned til det lokale trykkeriet vel.

 

Har ingen planer om og gjøre de ekstrem fake frie altså, det er jo ikke et så stort lan det er snakk om, og ingen får tid til å fake dem da de deles ut på lan dagen.

Lenke til kommentar

Før jeg snakker med trykkeriet: Det er ikke tilfeldigvis noen som vet om et sted det kan gjøres online også? Altså noen som vet om et sted jeg kan bestille Crew, Presse og VIP ID kort til lanet på internett?

 

Fint med noe og sammenligne priser med og sånt.

Lenke til kommentar
Før jeg snakker med trykkeriet: Det er ikke tilfeldigvis noen som vet om et sted det kan gjøres online også? Altså noen som vet om et sted jeg kan bestille Crew, Presse og VIP ID kort til lanet på internett?

 

Fint med noe og sammenligne priser med og sånt.

6545050[/snapback]

Vi i WarpCrew har de siste arrangementene pleid å bare laminere kort med utskrift på. Da kan man lett lage hele kortene selv. Fungerer greit som ID-kort og man kan lage mange ulike typer (f.eks. crewkort, pressekort, sponsorkort). Krever at en person legger ned noen timers arbeid. Lamineringsplast (kald- og varmlaminering) får du på Clas Ohlson/Biltema (billig og dårligere kvalitet), bokhandler (dyrt og overpriset).

 

På Clas Ohlson har jeg fått tak i 100 stk varmlamineringsplast til ca 100 kr. Ca 1 kr per stykk med andre ord.

 

Kaldlaminering = klister/lim som ikke krever ekstra utstyr

Varmlaminering = varmer opp plasten slik at den smelter, blir som regel bedre, men krever lamineringsmaskin (kan sikkert lånes)

 

Det er selvsagt også mulig å få noen til å lage trykk på plastkort. Da blir det en del kulere enn bare med laminerte kort. Viktig at det er litt kult å være crew (ellers vil ingen være).

Lenke til kommentar

Takk for informativt og grundig svar. Tror nesten det blir til at vi går for og laminere selv, men skal prøve og få trykkeriet vårt til og trykke opp samtidig som plakater blir trykket opp.

 

Det er som du sier, må gjøre det kult og være i crew. Og det ser faktisk bedre ut for alle som kommer at man har små detaljer som crew/presse/VIP/sponsor kort på plass. De små detaljene teller faktisk veldig mye.

 

Igjen takk for informativt og grundig svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...