Reached Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Jeg har nesten sluttet å spille WoW på en god stund nå men jeg tenkte jeg skulle begynne igjen nå og levle opp en ny character til level 60 men jeg aner ikke hvilken class jeg burde velge. Så nå lurer jeg på hvilken class jeg skal levle opp nå og det trenger jeg noen gode tips til siden jeg ikke har levlet alle classene høyt nok. Jeg har tenkt til å få den i level 60 for å så spille til 70 når Bc kommer ut. Jeg har en level 60 Hunter som jeg har spilt ganske lenge på, en level 34 Priest som jeg gikk lei og en level 29 Shaman som jeg ikke orker å spille på. Jeg liker helst de classene som man kan grinde lenge og effektivt med uten at de mister mana så jeg liker ikke så veldig classes som må drikke etter hver mob nesten. og jeg tror Rogue blir for lett med tanke på at jeg ikke skal kjede meg i hjel. Har mest lyst til å spille Warlock eller Mage men med tanke på at de begge bruker mana så blir det litt vanskelig. Har dere noen tips? Mvh Adey. Edit: Skrivefeil. Endret 22. juli 2006 av Adey
Islanbadsj Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Shadowpriest med spirit tap. Når du har funnet noen passlige mobs så er det en mindblast, en SW:P og så wand, og så mens du wander leser du på hw.no
Reached Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Skrevet 22. juli 2006 Jeg sa jeg ikke ville fortsette på priesten min
neoman Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 for all del ikke ta shadow priest du sa du mente rogue kunne bli for lett shadow wpriest bruker du kun 3 tng mind blast shadow word pain og mind flay har en 60 shadow priest selv moro fram til lvl 60 men da er det intet mer og hente. jeg ville anbefale warlock.. får lett guild gode i pvp-pve overpowra. eier. veldig få av de i de fleste guilder får alså lett bra gear suvrene solo lvler fort. + att de er morsomme og spille. mage kan også vere greit .. men warlock prefered
Reached Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Skrevet 22. juli 2006 jeg ville anbefale warlock.. får lett guild gode i pvp-pve overpowra. eier. veldig få av de i de fleste guilder får alså lett bra gear suvrene solo lvler fort. + att de er morsomme og spille. mage kan også vere greit .. men warlock prefered 6539092[/snapback] Tenker på akuratt det du tenker men de bruker mana og det går fort tomt
neoman Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 (endret) du kan fort drepe 7-8 mobs uten att det går tomt. blir ikke som mage. de bruker mye mindre mana og kan sloss mye lenger .. hva med warrior ede blir sykt gode etterhvert . la oss si rank 10-11 og the unstoable force det burde ikke ta så lang tid 1-3 uker med litt efektivitet etter du har blitt 60 så klart .. men alle sier warlock er overpowra. eier solo og pvp. tar alle 1 on 1 og får lettest guild av alle. + att de er underplayet. og de criter sykt. du må drikke-spise like mye som warlock med alle nadre klasser vis ikke mere. angrer heftig på att jeg ike starta warlock fra starten av selv. de fleste som reroller. tar warlock eller mage. Endret 22. juli 2006 av neoman
Instict Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 slik jeg har spilt warlock. Shadowbolt dem ned. Lifetap Det eneste som ser ut til å suge med lock er, "summon plx and gief healthstone" . Warrior er jo ganske gøy da.. Hadde jeg skulle startet på nytt nå, så hadde det blitt lock eller warrior.
Reached Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Skrevet 22. juli 2006 Nå tror jeg heller at jeg hadde valgt mage framfor warlock.
Laughing Madcap Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Har mest lyst til å spille Warlock eller Mage men med tanke på at de begge bruker mana så blir det litt vanskelig. 6538968[/snapback] Gå for noen av de da, ikke noen big deal med mana. som mage lager du bare vann.
KeyanZa Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 jeg har mage lvl 60, og liker den mye, veldig gøy i pvp og kan ta dem fleste klasser, sliter kun mot warlock og priest har en druid lvl 60, den er oxo gøy, mange muligheter, trenger ikke mana når man går feral, god mot 1vs1, overlever lenge, men tar oxo lang tid å drepe motstanser... shadowpriest lvl 52 spilte jeg på før. veldig god i pvp, men ble lei alt maset om healing healing healing og healing,... warlock har jeg bare spilt til 44, den var veldig gøy oxo men jeg for min del ble drit lei av shards..... må altid ha mange med seg ellers har jeg noen low lvls, rund 20-30, warrior shaman rogue, skulla jeg begynt no på ny hadde det blitt warrior. hvorfor, eneste grunn er at jeg har for det meste spilt cloth så derfor vil jeg prøve noen annen, med mer health og armor, mer muligheter til våpen osv... men tid deg som vil velge,.... hvorfor ikke spille på den hunteren du hadde? dem ser jo ut som en god pvp class, bra i pve. god dmg, kan lett solo grinde osv?
Empire of the Sub Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Mage tar kun rogue og warrior lett. mageslitermot hunter, druid, priest, shaman, warlock og paladins iblandt. mage er bra for å levle/grinde, gi vann/mat og teleportere. Ingenting annet.
wizardos Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Mage tar kun rogue og warrior lett.mageslitermot hunter, druid, priest, shaman, warlock og paladins iblandt. mage er bra for å levle/grinde, gi vann/mat og teleportere. Ingenting annet. 6540188[/snapback] er du helt sikker på at du spiller mage? jeg vil annbefale mage! Veldig gode i pvp vis du vet hva du gjør. AoE veldig lette å grinde mange mobs samtidig, spesielt vis du har med deg en prest. Du kan faktisk tjene penger på å lage portaler til folk ^^ ihvertfall på min server. polymorph er veldig kjekk å ha i de fleste situasjoner. Du kan lage ditt eget vann/mat. eneste jeg sliter mot i pvp er locks og noen ganger priests. alle andre klasser går ganske lett ned Mage er det riktige valg! (Gnomes ftw)
Loeve Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Og du får jo ikke tom for mana sååå ofte. - Du går aldri tom for vann - Evocation - Conjured mana x Dessuten er mages veldig mana-effektive hvis du speccer riktig, og svært morsomme å spille
KeyanZa Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Mage tar kun rogue og warrior lett.mageslitermot hunter, druid, priest, shaman, warlock og paladins iblandt. mage er bra for å levle/grinde, gi vann/mat og teleportere. Ingenting annet. 6540188[/snapback] dummeste jeg har hørt, pallys er drit enkle, tar dem som regel iløp av 10 sec. jeg er fire mage.... druid er som regel lett oxo, når dem skal heal counterspell.... så er dem død- warlock og priest er vensklig for mage..... veldig god i pve oxo, gjør høy dmg, jeg ligger altid blandt 5 høyeste når vi er i stor raid, 40 stk, og i 5 party er jeg på topp eller nr 2, kanskje en rogue over en sjelden gang, og jeg har ikke uber gear, noe blått og 3-4 epic
PSV Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Dummeste JEG har hørt En god pala vet når han skal bubble Druiden vil jeg si er svært avhengig av hvor god healing han har. Husk at druids bruker jo HoTs veldig mye. OG disse kan ticke veldig, veldig høyt om du har godt gear og speccer riktig. Hunter is easy som mage.. Blink i dead-zone, frost nova, så er han død før han kan telle til tre Priest er ''all about burst''. Gjør du sinnsykt mye damage fort, faller den lett. Warlock er jeg enig i er ekstremt hardt for mage. Tror aldri jeg har slått en warlock med like bra/bedre gear enn meg i duel. (som mage) Warrior easy for mage? Hva snakker du om? Som fire mage sliiter man mot warriors pga av LITE cc.. Rogue er greit nok.. Kommer ann på hvem som får første stikk.. Vil du ha en klasse som grinder fort og ikke har noe særlig downtime, velg en firstaid-specca rogue...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå