Gå til innhold

Lagging I CSS. FPS = 60. Linje = 6000/500

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at jeg kom hjem fra ferie (1 dag siden) så har det oppstått lagging i CSS. Jeg spiller alltid på CG sine servere og der kan man se info om upload og download live. Jeg har en fin upload på 60kbps inn og ut, men min download er på under 10kbps, inn og ut.

Det lagger når runden er ferdig i 10sek eller noe sånt. Når jeg kommer inn på serveren, ca 20sek. Og noen ganger ingame. Da blir ping'en høyere såklart.

Kjører trådløst nettverk og signalstyrken er på mellom 70% og 100%.

Har bra nok pc, uten tvil (Spec i profilen) så har ingenting med det å gjøre.

Når jeg sjekket ut speedomteret her så fikk jeg akkurat de verdiene jeg skal ha.

Altså download = 5700kpbs og upload = 503kbps.

Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette? Beklager hvis jeg burde fått med mer informasjon.

Takker for svar på forhånd!

PS: Oppdaterte firmware på routeren (BUFFALO WHR-HP-G54) til nyeste versjon, og har også nyeste firmware på mottakeren (BUFFALO WLI-U2-KG54).

EDIT:

Når jeg byttet til kabel så funket alt mye bedre. Skulle fortsatt ønske å få fikset dette med det trådløse. Hvis noen vet noe så vær så snill å svar her.

Endret av ThaMezzy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, har du prøvd å oppdatere driveren til det trådløse nettverkskortet ditt? Gå inn på produsenten sin hjemmeside og finn den nyeste versjonen. Du vet jo nå att feilen ligger i det trådløse nettverket, så resten er bare prøve feile metoden.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...