knokle_85 Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Som topic sier.. Hvilken e-post server er den beste, som også kan kombineres med msn..?
knokle_85 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 Jeg mener at e-posten også må kunne brukes til å chatte på msn messenger.. Var det litt utydelig hva jeg mente altså?
TheGizmo Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Tenker du på hvilken mailadresse [email protected] feks? Det kommer an på hva du selv måtte like, det eneste er om du bruker @hotmail.com eller @msn.com så får du varsel om mail/spam rett i msn....
knokle_85 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 Tenker du på hvilken mailadresse [email protected] feks? Det kommer an på hva du selv måtte like, det eneste er om du bruker @hotmail.com eller @msn.com så får du varsel om mail/spam rett i msn.... 6549320[/snapback] Ja det var det jeg tenkte på. Men poenget er at epost serveren må være brukbart bra også. Med tanke på spam, disk kvote og vedleggs størrelse. Noen som vet om @online.no adresser kan brukes sammen med msn messenger?
toretors Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Alle e-post-adresser kan brukes sammen med msn, er bare å registrere dem på www.passport.net Personlig anbefaler jeg å bruke en adresse som man ikke bruker til messenger, da slipper man å være redd for å få spam skulle man legge ut messenger-adressen på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå