Gå til innhold

Kule og nyttige addons

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg søkte og fant ingenting hvis det er en lignende tråd gi meg en link og steng denne.

Så over til topic. Er det noen som kan linke til kule og nyttige addons? Fortell hva de gjør og også hvordan du får de til å fungere.

Endret av Lightningwolf
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg søkte og fant ingenting hvis det er en lignende tråd gi meg en link og steng denne.

Så over til topic. Er det noen som kan linke til kule og nyttige addons? Fortell hva de gjør og også hvordan du får de til å fungere.

6527784[/snapback]

For å svare på det første: ja :).

Skrevet

Virker som alle på død og liv skal ha addons, ikke fordi de trenger det, men pga kulhet/1337ness/whatever.

1. Hvis du ikke klarer å finne/installere addons uten hjelp, la være å bruke i det hele tatt.

2. Skal du i MC/ZG/AQ20.... må du ha CTRaid m/bossmod. Les der du henter det fra hvordan du går fram for å installere det.

3. Tro ikke at du automatisk blir en bedre/raskere spiller med flere addons.

4. Klarer du ikke å ordne med addons, ikke engang tenk på å rote med forskjellige UI's.

5. Curse-gaming.com og google.com har svar på det aller meste du lurer på angående dette, start å les/søk der...

Ja, jeg har mange addons og bruker Reborn UI, men blir ikke nødvendigvis noe bedre av den grunn.

Skrevet (endret)

Eh, har du prøvd forskjellen på å spille med addons og uten addons? Kom ikke her og si at man har addons fordi det er 1337 eller kult.

Endret av Pazman
Skrevet

Jeg spilte meg frem til lvl 60 og skjønte ikke nytteverdien av å ha addons.

Så kom en venn på besøk til meg å logget på sin warrior. Dæven, der var det masse som var bra gitt. Digg å trykke på en bag og alt lå i en stor inventory.

Den måtte jeg ha. :) Titan Panel med alle fuksjoner mmm :) Atlas, kart over instancer. Yummi. Jeg som hadde mining som profession fikk også stor nytte av Gatherer. (Addon som kartlegger miner og herbs) Det er mange fler også, men de der er addons som alltid har fulgt meg senere. CT Mods også brukt mye.

Må bare si at å spille wow uten addons nå ville vært helt usmakelig.

Skrevet
Hmm, får jeg spørre hva du gjør inne på wow forumet da? :)

UI = User Interface vist jeg ikke tar helt feil

6528494[/snapback]

Finner ut hvordan jeg kan gjøre det gøyere og spille? Du for selvfølgelig lov å spørre, men det er vel strengt talt ikke nødvendig?
Skrevet

Jeg driter egentlig i hva dere syns om min måte å spille på. Enten kan dere hjelpe meg eller ikke poste i det hele tatt. 5 personer har svart i tråden og ikke et eneste innlegg har hjulpet meg noe nærmere å finne ut av det jeg ville. Joda jeg for til addons men de jeg innstalerer ser alltid ut til å være out of date. Kan noen linke til en UI som faktisk virker og noen mage addons skal jeg være evig tekknemlig. Tull trenger jeg ikke da vi har OT baren for det.

Skrevet

Jo, nær sagt alle har hjulpet deg nærmere svar på spørsmålet ditt. Du har til og med fått en link til et emne som er like relevant som ditt eget. UI defineres av addons, vi har en egen tråd med addonprat, snakk der.

Skrevet
Jo, nær sagt alle har hjulpet deg nærmere svar på spørsmålet ditt. Du har til og med fått en link til et emne som er like relevant som ditt eget. UI defineres av addons, vi har en egen tråd med addonprat, snakk der.

6531906[/snapback]

Takk hvorfor kunne dere ikke sagt at UI og Addons var det samme med en gang da? :dontgetit:
Skrevet

6531906[/snapback]

Takk hvorfor kunne dere ikke sagt at UI og Addons var det samme med en gang da? :dontgetit:

6531916[/snapback]

UI og Addons er ikke det samme. UI er det du ser (user interface), mens diverse addons du innstallerer vil da forandre denne UI'en. Slik kan du forandre alt du ser på skjermen til noe du trives med. Men som sagt, spør i den egnede tråden. Masse snakk der.

Skrevet

6531906[/snapback]

6531916[/snapback]

UI og Addons er ikke det samme. UI er det du ser (user interface), mens diverse addons du innstallerer vil da forandre denne UI'en. Slik kan du forandre alt du ser på skjermen til noe du trives med. Men som sagt, spør i den egnede tråden. Masse snakk der.

6532202[/snapback]

Ok takk for hjelpen.
Skrevet

Man ser jo også at blizzard tar etter addons og implementerer funksjoner i spillet som man før måtte ha addons til å gjøre. Så de som lager addons ligger alltid et steg foran Blizzard

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...