Simma89 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Leter etter en addon som gjør at jeg kan se all ore på kartet sånn at jeg kan ri rundt og farme det. Vet noen hvor jeg kan få tak i dette?
.V. Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 (endret) Addonen heter Gatherer. Edit: Vanlig Gatherer følger med når du spiller og merker av på kartet hver gang du miner osv. Det kan lastes ned en fil som har så godt som alt ferdig markert. Endret 20. juli 2006 av E-Ton
Simma89 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 hvor laster jeg ned denne filen? hvor kan jeg laste ned denen filen som har alt markert?
øl_i_tastaturet Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=601935&hl=+ruter følg denne siden Spesielt siste side
Simma89 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 jeg skjønte ikke noe, kan noen forklarer lett her hvordan jeg gjør det? og hvor jeg skal legge filer og plassere ting?
Bredoc Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 C\ World of warcraft \ Interface \ addons I den mappa skal du legge addons du laster ned. Addonen du leter etter (Gatherer) Filen pakker du enkelt ut ved å dobbelklikke på den. Legg mappen med navnet gatherer rett inn i addons mappa som beskrevet ovenfor. Start wow og gatherer har nå et ikon på minimapen din i intercface.
Simma89 Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 alt dette har jeg klart, men jeg vil ha den filen som gjør at når jeg åpener wow og ser på mappet så skal det være masse prikker på hele kartet som viser hvor jeg kan mine de forskjellige typene ore.
øl_i_tastaturet Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Du må erstatte gatherer.tua i mappa til gatherer med den fila som inneholder alle minene. Dette bruker du Gatherbook til. Husk: Sørg for å avslutt WoW før du starter å fikse med Gatherbook osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå