Gå til innhold

geforce go 6600 tv ut?(har prøvd å søke!)


Anbefalte innlegg

Jeg sitter med en bærbar pc'e (tundra 1032x) med et geforce go 6600 skjermkort og prøver å koble den til tv'en, men får bare svart hvitt.

Jeg bruker en s-video overgang til composit kabel, jeg har satt til driveren til å sende pal-b, men får fortsatt S/H skjerm. når jeg prøver å skifte fra automatisk valg av kontakt type til compositt kommer det ikke noe bilde i det hele tatt.

På en annen tv'e i huset funker det som bare f*** helt automatisk... Den tv'en jeg prøver å på er ikke noen ny tv'e men den er nyere enn den jeg har fått det til på.

Men det jeg stusser litt over er hvorfor det er 7 pinner i utgangen på skjerm kortet?

Jeg har en annen overgang som også funker til den andre tv'en, den er det 9 pinner i og går ut til vanlig s-video, so jeg i igjen kobler til composit overgangen.

Jeg har prøvd å laste ned driver fra laptop2go.com men da fikk jeg beskjed om at den ikke støttet maskinvaren. så leste jeg litt senere at jeg skulle bare kopiere .inf fila fra den driverne inn i nvida mappa, men den vet jeg ikke hvor er:p

Så jeg aner rett og sett ikke hva jeg skal gjøre har lest gjennom masse artikler med samme problem, men inegn av løsningene som har kommet har hjulpet meg.

Noen som vet hva jeg skal gjøre? vill så gjerne se filmene jeg har på pc'en på tv'en :cry:

Endret av overtrip
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oki, fant nå ut at utgangen skal fungere som normal s-vide selv den ahr 7 pinner. Men nå testet jeg uten den overgangen med 9 pinner(den med 9 passer selv om det bare er plass til 7 siden det øverst er en liten ''firkant'' dere forstår det hvis dere vet hvordan en s-video kabel ser ut:P) og da fikk jeg svat hvitt på den tv'en som det før funket på:s er så lei av å lete rundt nå så aner ikke hva jeg gjøre. kan noen enkelt og greit fortelle meg hva jeg skal gjøre for å få frage når jeg bruker en s-video kabel(4 pinner) til kompositt uten å sette den i en scart kontakt?

er utrolig taknemlig for all hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...