Izor Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 (endret) Jeg har nettopp slettet WoW og reinstallert det, når jeg skulle begynne å instalere patchene fant jeg en patch ved navn 1.10.0. Men jeg finner ingen vidre byging fra den og til 1.11. Men derimot finner jeg 1.10.2 to 1.11. Hvor kan jeg finne den patchen? Altså en patch ved navn 1.10.0 to 1.10.2. Endret 19. juli 2006 av Izor
John Keats Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 (endret) Kan du ikke bare laste ned nyeste patch direkte ved å logge inn på wow? Går mye forter enn å første spørre her for så å laste ned en patch fra en eller annen obskur link. Endret 19. juli 2006 av Smeagoldfish
mb_zzz Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 enig her med Smeagoldfish logg heller inn på wow å la han laste ned dette automatisk!
Izor Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 For jeg har jo ikke prøvd det... Har problemer med wow downloader og får dermed ikke til å laste ned patchen... Så vis noen som faktisk kan hjelpe meg kan svare, og resten bare holde seg unna så hadde det vært fint Dessuten er det svært unødvendig å lage to nesten indentiske poster om hvor dum jeg er som ikkke bare bruker wow downloaderen...
Izor Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Maskinen restarter, henger seg eller jeg får beskjed om at jeg er bak en brannmur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå