Gå til innhold

Hvem skal jeg velge? Turion ML37 eller Turion TL50

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. har funnet meg 2 bærebare PCer som er ganske så like, eneste det står mellom er prosessoren. Den ene har Turion TL50 og den andre Turion ML37

ML37: 64bits, 2.0Ghz, L2 cache

TL50: 64bit, 1,6Ghz (dobbelkjerne), L2 cache

Hvilke bør jeg velge?

Takk på forhånd :D

Endret av morpheus86
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. har funnet meg 2 bærebare PCer som er ganske så like, eneste det står mellom er prosessoren. Den ene har Turion TL50 og den andre Turion ML37

ML37: 64bits, 2.0Ghz, L2 cache

TL50: 64bit, 1,6Ghz (dobbelkjerne), L2 cache

Hvilke bør jeg velge?

Takk på forhånd :D

6517824[/snapback]

Jeg vil tro ml 37 er bedre til spill enn tl50. Om du derimot vil ha den til div skolearbeid word + winamp og en filmsnutt iblant ville jeg gått for tl 50. Den vil jeg tro bruker mindre strøm og glir bedre med flere småapps på en gang. Det er i allefall hva jeg tror.

Skrevet
Skal vel bruke pcen til masse småprogrammer, winamp, opera, msn ++ osv.  Ikke brukes til spill

6534693[/snapback]

da bør du gå for Dual Core. husk å få med nok RAM

Skrevet
Skal vel bruke pcen til masse småprogrammer, winamp, opera, msn ++ osv.  Ikke brukes til spill

6534693[/snapback]

6535388[/snapback]

Følger med 1024mb ddr2 ram...burde vel holde d?

Skrevet

6534693[/snapback]

6535388[/snapback]

Følger med 1024mb ddr2 ram...burde vel holde d?

6539331[/snapback]

skal gå bra ;)

Skrevet

HP Pavilion dv8354 har to harddisker som gir større lagringskapasitét. I tillegg er den en del lettere. Og så vidt jeg kan se har den skjermkort med dedikért grafikkminne, mens ASUS A7M har delt grafikkminne.

Hilsen,

efikkan.

Skrevet
HP Pavilion dv8354 har to harddisker som gir større lagringskapasitét. I tillegg er den en del lettere. Og så vidt jeg kan se har den skjermkort med dedikért grafikkminne, mens ASUS A7M har delt grafikkminne.

Hilsen,

efikkan.

6539505[/snapback]

Jo du har rett i det, men Asus er et bedre merke med tanke på kvalitet. Har 2 års garanti med asus fremfor 1år med HP. Asus følger det også med en del tilbehør, men jo det er vanskelig å velge her ;)

Btw. har du andre maskiner du anbefaler, så gjerne kom med tips :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...