-Jungeldyret Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 (endret) Hei, jeg kjøpte nytt videokamera for ca. et år siden, og i dag oppdaget jeg at det fulgte med en cd som det står Pinnacle Studio Version 8 SE på... Kan jeg bruke dette programmet til å redigere filmer på pcen som f.eks. cs frags (fraps) og musikk? Altså lage fragmovies? Edit: Og er det enkelt? Jeg har ingen erfaring med redigering av film, men har drevet litt med Audacity. Endret 19. juli 2006 av xerminx
Torbjørn T. Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Ja, det kan du, og Studio-serien skal vere svært enkle og greie å kome i gang med. Studio 8 er forresten no ein litt gammal versjon, den nyaste er 10.5. Forresten, ikkje vert overraska om programmet er ustabilt. Det varierer rett nok ein del, for nokre fungerer det utan problem og er dønn stabilt, men for andre er det eit lite mareritt.
-Jungeldyret Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 (endret) Ja, er klar over at den er litt gammel. Men det fordi at det er over et år siden jeg kjøpte kameraet. Edit: Må jeg ha Windows XP elns. for å kjøre det? Endret 19. juli 2006 av xerminx
-Jungeldyret Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Okey, da skal jeg innstalere det etterpå... Skal bare trene litt først. Kommer til å spørre hvis jeg sliter.... Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå