tvv Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hei ny PC og tom Outlook - hvordan får jeg med meg kontakter mapper og eposten over til den nye pc'n enklest - xp på begge maskiner - outlook 2002 : Er det filer som kan kopieres og legges et spesielt sted - backup mulighet osv alle forslag tas i mot med takk.
no_viking_no Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 start -> programs -> accessories -> system tools -> files and settings transfer wizard da kan du kopiere alt du trenger......
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Er også en export mulighet hvor all infoen i outlook lagres som en enkelt fil.
kjeklulf Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 All info i Outlook lagres som en enkelt fil uansett. Den heter som standard outlook.pst. Søk etter denne og kopier den. Det er ikke nødvendig å bruke eksporterings- eller lagringsfunksjonen i Outlook.
tvv Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 (endret) Hei igjen og takk for hjelpen, men... Nå har jeg kopiert denne outlook.pst feilen på den gamle pc'n , men når jeg nå skal inn å legg den inn på den nye pc'n så finner jeg ikke noen fil som heter outlook.pst til tross for at outlook er installert - noen som vet hva - oprativ system er xp pro samme outlook på begge maskiner outlook xp eller 2002 Endret 19. juli 2006 av tvv
tvv Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Hei igjen Nå fant jeg omsider og fikk erstattet den med pst filen fra den gamle pc - alt så fint ut bortsett fra alle mappene min hvor jeg hadde sortert og arkivert e-post som var viktig - de ble ikke med - noen som har forslag blir jeg kjempeglad - så kjedelig å bruke to pc'er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå