Mr.Chanse Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Ok, så har jeg tatt ei pause fra WoW på ca 10 måneder. BB var en overbefolket server men det var ok. Nå logger jeg meg på igjen og det er tomt. Ka farsken??
Intimvask Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 De har nok emmigrert, men om kort tid (hvis ikke du kan gjøre det allerede nå) kan du betale for å flytte characters over til et annet realm
TheInfamous Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Vi migrerte ja, til Grim Batol! Fee based Char. Transfer begynner så smått og komme opp nå. Får håpe det kommer transfer fra, eller til BB snart da
Duddelmus Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Ja, 90% av BB migrerte til Grim Batol.. Angrer ikke et sekund.
Obi-Wan Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Grim Batol > Burning Blade! Synes litt synd på min fetter som migrerte fra en eller annen server til BB en uke etter at vi forlot BB. Makan til lag og ustabil server skal man lete lenge etter, tror aldri jeg har hatt høyere ping enn 200 på GB, ligger vel på rundt 100 til vanlig. Har ikke vært mange lag spikes heller, på BB hadde jeg en konstant ping på over 400 og lagspikes var heller regelen enn unntaket.
Gene Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Nå overdriver du vel litt, men jo, serveren er en av de eldre så det er ikke så rart at det blir stor forskjell når man kommer til en fersk server
Amon Amarth Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Er ikke uten grunn at den blir kalt fot spøkelse server...
Cannabiskopen Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Angrer sterkt på at jeg migrerte til Grim Batol, det er så overfyllt at det ikke går ann å spille PvP der p.g.a lagg, akkuratt samma for en venn av meg. Dessuten migrerte ikke flesteparten av vennene mine av en eller annen grunn så jeg vil tilbake, men koster litt mye spør du meg for fri migrering.
Obi-Wan Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Nå overdriver du vel litt... 6515007[/snapback] One word: Nei! Angrer sterkt på at jeg migrerte til Grim Batol, det er så overfyllt at det ikke går ann å spille PvP der p.g.a lagg, akkuratt samma for en venn av meg. Dessuten migrerte ikke flesteparten av vennene mine av en eller annen grunn så jeg vil tilbake, men koster litt mye spør du meg for fri migrering. 6516596[/snapback] Skift ISP, Grim Batol > Burning Blade på alle mulige måter. Sure, det er køer en gang i blant på GB, men det var alltid køer på BB før migreringen. Uansett, BG ping kommer nok til å forandres etter neste patch, tipper det vil være egne servere som hoster battlegrounds siden det blir cross server battlegrounds, og da har det lite å si hvor du har characteren din.
Darkshade Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Uansett, BG ping kommer nok til å forandres etter neste patch, tipper det vil være egne servere som hoster battlegrounds siden det blir cross server battlegrounds, og da har det lite å si hvor du har characteren din. Trodde det alltid hadde vært egne servere for BG og instances jeg
random_wannabe Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Alle instancer, og BG's gjelder som instances, har alltid kjørt på egne servere Burning Blade er jo oppgradert nå så den er jo på nivå med Grim Batol den..
Ickz Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 kan tenke meg at GB>gamle BB mens nye BB>GB. jeg migrerte nemlig ikke og det angrer jeg ikke i det hele tatt på siden AV og 10-19 WSG har kommet opp igjen som er det eneste jeg gjør der atm (lei av raiding), merker aldri noe lagg her nå lenger heller, ingen lagspikes og ingen køer. Så det jeg tror er at etter at alle flytta over til GB ble bare BB bedre, men skal ikke si noe sikkert, har tross alt ikke spilt noe på GB selv.
Obi-Wan Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Trodde det alltid hadde vært egne servere for BG og instances jeg 6517196[/snapback] Seff, men vil tro BG og instance serverene er koblet opp mot spesifikke realmer. Etter patch så kommer nok Ping i BG til å komme ann på hvilket realm cluster du er koblet opp mot, og ikke spesifikke realmer. Ikke det at det er så veldig relevant, siden BB og GB ikke er på samme cluster.
Izor Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Mange forlot jo bb til fordel for Balnazzar, den første emigreringen...
Obi-Wan Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 "Mange" ville vel vært å ta litt hardt i.. 2-3 guilds fra hver side + noen randoms. Etter migreringen til GB var det vel 2-3 guilds igjen på hver side + randoms som ikke leser forumet. Ikke at det betyr noe, men bb-> balnazzar var ikke den første migreringen, sikkert den 4-5 eller no
guttorm Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Balnazzar tror jeg ivertfall de ble meget førnøyd med
Esukiru Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 De har nok emmigrert, men om kort tid (hvis ikke du kan gjøre det allerede nå) kan du betale for å flytte characters over til et annet realm 6512424[/snapback] Angående det med flytting til en annen server for en pris. Kan du flytte fra alle servere eller er det bare noen få?
Gene Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Nå overdriver du vel litt... 6515007[/snapback] One word: Nei! Vel, jeg syntes du overdriver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå