Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase Volvo 850 T5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
toppfarta aner eg ikkje, men veit godt kor fort eg har hatt den..men det er ikkje noke vi snakker om =)

8410533[/snapback]

haha:P

førde-gaular?:p

8415190[/snapback]

 

Dokka - Sogndal -Førde:P

8415250[/snapback]

ikkje då eg var me asso;P

 

gjekk no ikkje akkurat etter fartsgrensa då;P...:p eller?:D

Lenke til kommentar
Kom ikkje på vorspiel på mandag du.

 

Og eg som hadde gleda meg til å sjå nærmare på bilen din  :roll:

8521118[/snapback]

 

eg skal det altså ? hehe. er ikkje her på mandag. 6-28mai så er eg i nord norge:P så da blir det vanskelig. + eg gammal idiot har køyrt på meg og nekter all skyld

Lenke til kommentar

var akkuratt ferdig på jobb, og skulle ha meg ei runde i sentrum, så skjedde det "gøye". stod i eit kryss, og skulle inn på hoved veien, rush trafikk var det, så masse biler. eg såg i alle retninger da eg skulle køyre ut i veien, såg at nermaste bilen låg i den fila som svinger inn, og eg såg at han blinka.

eg køyrte ut, og så pang.

 

Resultat:

 

Front fanger pressa mot høgre fra venstre sida av bilen.

sprekke i venstre front lykt. list under lykta er litt ødelagt. framskjermer fulgte med fanger, så på venstre side går ikkje panser helt igjen, og på høgre side er det 2-3cm sprekke. men ellers ingen andre skader eller bulker, og bilen er i køyrbar tilstand.

 

bilder:

 

444_DSC00037_1.jpg

444_DSC00038_1.jpg

444_DSC00039_1.jpg

444_DSC00040_1.jpg

444_DSC00041_1.jpg

444_DSC00042_1.jpg

Lenke til kommentar
var akkuratt ferdig på jobb, og skulle ha meg ei runde i sentrum, så skjedde det "gøye". stod i eit kryss, og skulle inn på hoved veien, rush trafikk var det, så masse biler. eg såg i alle retninger da eg skulle køyre ut i veien, såg at nermaste bilen låg i den fila som svinger inn, og eg såg at han blinka.

eg køyrte ut, og så pang.

 

Resultat:

 

Front fanger pressa mot høgre fra venstre sida av bilen.

sprekke i venstre front lykt. list under lykta er litt ødelagt. framskjermer fulgte med fanger, så på venstre side går ikkje panser helt igjen, og på høgre side er det 2-3cm sprekke. men ellers ingen andre skader eller bulker, og bilen er i køyrbar tilstand.

 

 

 

 

eg kjenner den gnomen som ikkje ser og tørr å tilstå :mad:

Endret av YkseN
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Virkelig kjedelig når noe slikt skjer.

 

Kjøp en ny og finere fanger?

 

Kompis hadde helt lik bil, rød, helt til han kræsjet i en rundkjøring. Hele bakstillinga på venstre side er ødelagt og skev. Felgen sprakk, og døra ble trøkket gått inn.

En luring kom litt fort inn i rundkjøringa, kompisen hadde akkurat kjørt ut. Smalt i venstre side av bilen.

Lenke til kommentar
Virkelig kjedelig når noe slikt skjer.

 

Kjøp en ny og finere fanger?

 

Kompis hadde helt lik bil, rød, helt til han kræsjet i en rundkjøring. Hele bakstillinga på venstre side er ødelagt og skev. Felgen sprakk, og døra ble trøkket gått inn.

En luring kom litt fort inn i rundkjøringa, kompisen hadde akkurat kjørt ut. Smalt i venstre side av bilen.

8846140[/snapback]

davar han vel litt heldig slik att den i møte kommande bilen ikke traff døren der kompisen din satt :)

Lenke til kommentar
Virkelig kjedelig når noe slikt skjer.

 

Kjøp en ny og finere fanger?

 

Kompis hadde helt lik bil, rød, helt til han kræsjet i en rundkjøring. Hele bakstillinga på venstre side er ødelagt og skev. Felgen sprakk, og døra ble trøkket gått inn.

En luring kom litt fort inn i rundkjøringa, kompisen hadde akkurat kjørt ut. Smalt i venstre side av bilen.

8846140[/snapback]

davar han vel litt heldig slik att den i møte kommande bilen ikke traff døren der kompisen din satt :)

8849007[/snapback]

Så sant så sant. Bilen fikk en sleng 180grader.

 

mykje som skal gjerast framover. skifte bremser bak, felger skal på oppretting, og få polert alu kanten, samt bærekule og lenk skal skiftast, lykt framme. lakkere ny fanger. og montere på augelokk igjen

8850227[/snapback]

Måtte du betale for skaden?, altså var det din skyld?

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...