Gå til innhold

Crossfire vs Sli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en liten ting...

Hva burde jeg bruke pengene mine på. To kort fra ati til ca 8000 kroner, eller to kort fra Nvidia til samme pris? Det er virkelig ikke meningen at dette skal bli en meningsløs krangel om hvem som er best, men det er det jeg lurer på :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du skal gjøre er å kjøpe en av 7900gt til 2100 fra shg.no så for du call of duty 2 med på kjøpet og du sparer da 6000,- som du sparer til G80 som kommer før juletuider og legger til litt penger. Så kjører du G80 i SLi og du smiler mer enn du noen gang har gjort før og kommer ikke til å angre bare sørg for og ha en kraftig PSU da G80 er spådd til å trekke en del strøm ...

Skrevet

Du Lasse, du er boooooring.

La meg omformulere:

Jeg lurer på en liten ting...

Hva burde jeg bruke pengene mine på. To kort fra ati til ca 8000 kroner, eller to kort fra Nvidia til samme pris OM JEG MÅ KJØPE DET DENNE UKEN(!)?

Skrevet

Hvis du appsålutt må ha det denne uka så for jeg tenke litt på det og regne litt på priser så skal du få svar ....

Regner med at du skal bruke 8000,- uten hovedkort ?

Skrevet

Sånn overall er to GeForce 7900GTX i SLI raskere enn to X1900xtx i Crossfire.

Hadde heller kjøpt et GeForce 7950GX2 kort...

Skrevet

Slik jeg har hørt er det vel minimale forskjeller mellom x1900XTX i CF og 7900GTX i SLi i praktisk bruk. Det er vel mer snakk om hvilken plattform du er kin på: nForce, i975X eller ATI på hovedkortet og om du skal ha AMD eller Intel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...