Gå til innhold

Laste ned/opp flere filer på Messenger

icer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen måte å fjerne begrensningen av antall filer du kan sende og motta på MSN Messenger? Irriterer meg at jeg må sitte å vente på at køen skal bli mindre når jeg sender og blir tilsendt filer... Er vel bare 4-5filer som kan kjøres samtidig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.. Når du er i Messenger sitt hovedvindu, så trykker du på det lille bildet ved siden av kontakten din. Der nede i høyre hjørne er en slags mappe med 2 MSN personer på. Så trykker du på den, trykk ok på det som kommer opp. Så kan du "Adde" mapper som du vil dele med denne personen :)

Skrevet

Jeg snakker om vanlig MSN Messenger....

Jo, men viss jeg har forskjellige filer i forskjellige mapper som jeg vil sende alle med en gang så er det så "¤"# irriterende å måtte vente på at motakeren skal ta imot (er vel rundt 4filer i gangen) så kan han få laste ned til denne "LILLE" kvoten er oppfyllt, men så må han vente til en er lastet ned og så trykke godta på den neste osv....

Det vil si at om du har for eks feriebilder i flere mapper som du vil sende til en person må du forvente til mottakeren skal sitte å trykke godta hver gang en fil er ferdi slik at han kan få lov til å laste ned den neste...

Vanskelig skrevet? Kanskje det, men vanskelig tillaget program.....

Må vel vere en eller annen måte å kunne omgå denne tingen vel?

Samme greia som i IE at du kun kan laste ned 3-4ting på en gang, fant en guide og gikk inn i registeret, endret noen variabler og vips så kan jeg laste ned så mye jeg vil....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...