Gå til innhold

HW-Lan 06: plassering på lanet.


Anbefalte innlegg

Hvordan vil plasseringen funke ?

 

samme opplegget som på TG ?

 

 

ser også følgende:

 

HW-Lan 2006 ticket - 3000 igjen 

HW-Lan 2006 wednesday-friday ticket - 1000 igjen 

HW-Lan 2006 friday-sunday ticket - 1000 igjen

 

betyr dette at det er et område satt av for "onsdag til fredag folk"

og et til "fredag til søndag folk", og et område for de som skal være der hele lanet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
betyr dette at det er et område satt av for "onsdag til fredag folk"

og et til "fredag til søndag folk", og et område for de som skal være der hele lanet ?

6507955[/snapback]

Korrekt. Hallen er delt opp i fire soner, hvor den ene av sonene er forbeholdt personer som ikke er der gjennom hele arrangementet.

 

Ellers vil det bli samme opplegg som ved The Gathering, ja. Som du ser benytter vi også Partyticket.

Lenke til kommentar

Vi har valgt å gjøre det slik fordi det vil bli mye styr hvis de som kun er der to av dagene skal pakke ned tingene sine midt mellom alle andre. Akkurat nå ser jeg kun en løsning, og det er at du kjøper en billett for hele arrangementet og lar plassen din stå tom/gir den til kameratene dine etter at du har dratt.

 

Jeg skal komme tilbake til denne tråden når jeg har fått bekreftet at det jeg sier stemmer. :)

Lenke til kommentar

Det er det at den evt. må stå tom til torsdag ved etter skoletider. Da jeg som sagt i en annen tråd har ferie uken etter, på lik linje med en del andre.

Men man klarer alltids 1 dag fri hvertfall ;P

 

Men, dette er tillatt på lan som TG, der driter de i hva du gjør omtrent. Bare du betaler for billetten din.

 

Så om jeg kjøper for hele lanet og kommer torsdag ettermiddag regner jeg med at dette vil ordne seg.

 

 

*kose-smiske med admins*

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Så om jeg kjøper for hele lanet og kommer torsdag ettermiddag regner jeg med at dette vil ordne seg.

6508163[/snapback]

Selvsagt, det er helt greit. Spørsmålet er bare om du kan få kjøpt billett for de to siste dagene og fortsatt sitte sammen med folk som er der hele arrangementet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...