Celsior Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hei alle. Har rota fram CSS for å ta en pause fra BF2. Har lagt inn spillet helt på nytt. Har videre lagt inn alle skinsa mine på uniformer, våpen m.m. Men nå nekter spillet å la meg slippe inn i et spill før jeg har fjerna de custom .mdl fila. Slik var det ikke før! Hva er det jeg har gått glipp av det siste året når det gjelder updates. Så mitt spm blir da, går det an å unngå denne "enforcing consistency error" dritten? Filene ligger jo riktig plassert, akkurat som jeg har gjort før...
Rino_ Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har akkurat instalert cs på den nye pc min og sliter med akkurat det samme problemet
Celsior Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Skrevet 18. juli 2006 (endret) Nei, dette her er bare å legge på hylla igjen! Etter litt research ser jeg jo at Valve lanserte en større update tidl aug '05 som ikke lar deg bruke modifikasjoner - selv ikke på lokale servere. Når du nå logger deg på Steam etter å ha innstallert HL2; åpner Steam opp filene til CSS, som ligger på Valves server. Dette er helt enkelt slik at de kan se hva slags spill du spiller, og når du spiller det. Og den versjonen av CSS Steam åpner opp, er fiks ferdig oppdatert... Slik at du får simpelthen ikke innstallert en eldre versjon som tillater mods. Ganske utrolig. Les og gråt; http://www.counter-strike-dl.com/forums/in...?showtopic=2973 Endret 18. juli 2006 av Celsior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå