Gå til innhold

Merkelig problem med msn live

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et pussig problem her.

Når jeg logger på, varierer det om jeg i det hele tatt finner noen av kontaktene mine. Andre ganger kommer det bare et par stykker. Hver gang jeg logger på, så er de få kontaktene som finnes der, ikke blokkert.

Det kommer en liten linje under søkefeltet som sier:

"Du kan nå kommunisere med kontakter mens du vises som frakoblet. Klikk her hvis du vil ha mer informasjon."

Klikker jeg den, kommer det bare opp en hjelpe side som ikke har noe med problemet å gjøre.

Noen som har vært borti i dette?

Nå har jeg virkelig prøvd alt jeg kan. Deaktivert ZoneAlarm, tatt System Restore tilbake til når det funket. Avinnstaller, rebootet og innstallert på nytt igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem her å..på en av 3 pc'er. Nedgradering til 7.5 på den maskinen det gjaldt fikset problemet..men er irriterende. Skjønner ikke hva som gjør dette..

Men uansett hvilken pc jeg er koblet på 8.0 med, så står det "tilkoblingsfeil" når jeg drar muspekern over msn ikonet ved klokka..merkelig. Dette skjer uansett om jeg har msn plus installert eller ikke..

Skrevet

Jeg har dette problemet med Live på en ny installasjon. Kjører jeg gammel installasjon fra image funker live. Den fungerer også på min andre stasjonære og laptop.

Muligens noe krøll med builden på nettet nå?

MSN fungerer også fint med window messenger og trillian for meg på maskinen som ikke virker.

Det er nok Microsft som har tråkka i grøten igjen :dribble:

Skrevet

Jepp, ser ut som bug med siste release. Utrolig at reinnstallasjon av msn live ikke hjelper, selv med manuell sletting.

En mager trøst at ikke bare jeg har dette problemet, lurte på om jeg var blitt newbee på data igjen :p

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

hadde selv ett problem med Windows Messenger Live. jeg nedgraderte til 7.5. for meg virker det som microsoft bare har gitt faen i å gå igjennom sitt produkt, nei, bare få det ut på markedet å drite i hva som feiler det. hehe, det gjor bare forbrukerne irriterte og sure for at software produsenten ikke klarer å lever en stabil sluttversjon.

siden det er så mange som klager, syns jeg at mirosoft burde skjekke google litt, så de virkelig får vite hvor mange som plages som helvette med deres software.

microsoft burde skjerpe seg :mad:

Endret av hiddendepths
Skrevet

Tilkoblingsfeil i ikonet ved klokken, ingen kontakter i lista, jeg er pålogget, men hos andre er jeg frakoblet, kontakter forsvinner fra lista osv.

Microsoft = :p

Skrevet

Microsoft er smarte, trur de selv da :!: . de tar windows xp, og bygger opp dette på gode gamle ms-dos, noe som er litt små-rart.

way to go microsoft :w00t:

lurer på om vista bygger på dos også :p ?

Skrevet

*fortsetter*

Jeg har også irritert meg litt på detta, så jeg og ville nedgradere msn min, men jeg finner ingen messbe patch som vil la meg tukle med 7.5 versjonen jeg legger inn. :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...