Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

explorer.exe fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Den beskjeden får jeg opp itte hvert 5 min jeg er på internett eller innpå en mappe som f.eks mine dokumenter. slik at jeg må lukke ned alt og dette irriterer noe sinnsykt, etter explorer.exe fungerer ikke kommer det opp samme melding bare da står det dl32.exe istede.

 

HAr noen overhodet opeiling på hva dette kan vær ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du beskriver problemet litt dårlig. Forsvinner startlinjen når dette skjer? Hva skjer hvis du går inn på taskmanager og skriver under ny oppgave: explorer.exe? Beskriv denne feilmeldingen litt bedre.

6506466[/snapback]

explorer.exe har et problem og må lukker vi beklager det inntruffne.

 

Så trykker jeg ikke send og startlinja forsvinner ja så etterhvert kommer alt tilbake igjen men vinduet me internett eller mappe er lukket.

å sorry jeg vet ikke hva taskmanager er for noe

Endret av dookaq
Lenke til kommentar

Task Manager:

windows-task-manager-processes.png

 

For å komme til task manageren trykker du: ctrl-alt-del.gif

 

I task manageren finner du en liste over prosesser og programmer som kjører på maskina di.

Det kan være så mangt som er feil på maskina de. Du kan prøve å kjøre en "repair": Sett windows cd'en i cdromen og restart maskinen, boot (start opp) fra cd'en, start en installasjon, men velg repair (reparere) litt uti (ikke formater hardisken).

Nå skal maskina være nesten som nyinstallert, men du har beholdt alle dokumenter, bilder, filer osv.

Hvis du ikke har anti spy- ad- mal- ware program installert anbefales dette på det sterkeste: Last ned og innstaller Windows Defender, Ad-Aware SE, og Spybot Search & Destroy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...