Gå til innhold

sjef i UBRS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
han er vanskelig =/

6504528[/snapback]

 

Jeg synes nå mer eller mindre alle tier 0.5 questene er vanskeligere/dyrere enn det er verdt. Finnes så mange MC grupper ute nå, at jeg tror de fleste vil få tier 1 før de får tier 0.5. Og hva er vitsen med at questene er så vanskelige at folk må ha über-gear for å klare de? *riste på hodet over blizz..*

Lenke til kommentar

Jeg har vært på utallige UBRS run og har bare en gang vært med på å ta ned denne bossen. Bossene er ikke spessielt vanskelige, man må bare kunne taktikkene på dem, og når det er så få som gidder å skaffe seg tier 0.5 så blir ikke bossene tatt så ofte og ingen kjente taktikker.

 

Vi var heldige som hadde med en erfaren druid og tank så vi greide det fint :)

Lenke til kommentar
han er vanskelig =/

6504528[/snapback]

Mini hexxer, så ikke så vanskelig om alle vet hva de skal gjøre.

6506671[/snapback]

 

Helt sant... bare huske på å ta shades med en gang.. minimum 2 Rogues i raidet imo.

 

Ellers synes jeg ikke 0.5 questline var så vanskelig... men fikk hjelp av guilden og slapp pugs i feks Baron 45 og UBRS.

Lenke til kommentar
Helt sant...   bare huske på å ta shades med en gang..    minimum 2 Rogues i raidet imo.

6506698[/snapback]

 

Rogues og Huntere er gull verdt på valthalak. Rogues for å plukke ned flest mulig shades med en gang, og huntere til å ta opp til flere på en gang når de nærmer seg caster camp. I tillegg er det også viktig at *alle* unntatt main tank kommer seg ut av melee range når det er 10-20% igjen av health baren hans. Han gjør sinnsyk dps på slutten så alle healere må spare noe mana til slutten og spam heale tanken så det holder.

Endret av mythix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...