Gå til innhold

Dell laptops...bra eller dårlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. har sett litt på Dell bærebare pcer. Noen som har erfaringer fra Dell?

6503289[/snapback]

 

 

Du trenger ikke starte en ny post for å spørre om dette asså, du startet just en post om hvilke merker som var best osv på bærbare , kan vell holde dg til den :hmm: ? Dell sine erke dårlige nei , men kommer ann på hva du er ute etter , hva skal du bruke maskinen til ? :p

Endret av Jokka
Lenke til kommentar

Har grei erfaring med Dell bærbare og stasjonære.

Dell sin gamle M70 har jeg selv, og den går som en drøm. Nå er ikke detta akkurat spill pc, men har da fått kjøre oblivion på den.

Enten så er det XPS eller m90 som virkelig er gromt. Men da på du punge ut litt..

Så er de ganske så hjelpsomme på support siden også. Ihvertfall mot bedrifter...

Lenke til kommentar
Hei. har sett litt på Dell bærebare pcer. Noen som har erfaringer fra Dell?

6503289[/snapback]

 

 

Du trenger ikke starte en ny post for å spørre om dette asså, du startet just en post om hvilke merker som var best osv på bærbare , kan vell holde dg til den :hmm: ? Dell sine erke dårlige nei , men kommer ann på hva du er ute etter , hva skal du bruke maskinen til ? :p

6503308[/snapback]

 

Hei. Sorry for ny tråd:P...men skal ha en bærebar som skal brukes til underholdning og dill dall:P. hehe....men spesifikasjonene er ikke så viktige, de klarer jeg selv:), tenker mer på om de fort går i stykker, kvaliteten på pcen liksom

Lenke til kommentar
Eneste minuset med dell er at det er ganske lang leveringstid....

6505909[/snapback]

 

Det er akkurat motsatt av mine erfaringer med Dell...

 

-Bestilte en laptop 23. desember i fjor. Den ble levert på døren 28. desember. Fantastisk raskt med tanke på at det var midt i julen.

 

-Bestilte en annen laptop tirsdag 7. mars kl. 2300 om kvelden. Levert på døren kl. 0930 fredag 10. mars.

 

-Bestilte nå sist en Inspiron 6400 torsdag 8. juni. Levert på døren tirsdag 13. juni.

 

Vil ikke akkurat karakterisere det som lang leveringstid...

Lenke til kommentar

Dell er absolutt ikkje dårlig, skrive denne posten på ein Dell Inspiron 6000 og før det hade eg ein Dell Dimension 2400 og begge funker fett. Men det tok faktisk 3 veker på begge å få levert dei, men eg bur på landet så det har kanskje litt å sei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...