King-Nothing Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 (endret) Hver gang jeg starter pc`n starter også NVIDIA Control Center nede til høyre på oppgavelinjen. Den sier da at et eller annet har blitt skrudd av fordi jeg ikke har to skjermkort, og derfor ikke kan kjøre dette opplegget den nevner. Greit nok det, men jeg trenger ikke få beskjed om det hver gang jeg restarter pc`n. Har fjernet dette fra oppstarten i msconfig og brukt et annet program hvor jeg også har fjernet det fra oppstarten, men det kommer bare tilbake. Har prøvd å uninnstallere, men det går ikke ann å kun fjerne det, da må jeg også fjerne driverene. Dersom jeg legger inn driverene på nytt, blir dette lagt inn uten at jeg får muligheten til å velge om jeg vil ha det eller ikke. Har tilogmed gått inn i menyen der og huket av for at jeg ikke vil ha ikon på oppgavelinjen (eller starte control center), men dere kan jo gjette hvordan det gikk. Nettopp, den kom tilbake. Begynner å bli dritt lei av denne nå, så jeg blir takknemlig for all hjelp! Endret 30. juli 2006 av King-Nothing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå