Gå til innhold

Opera 9.0 henger seg etter utskrift fra en bestemt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg åpner denne siden: www.start.no/sudoku/ og velger utskrift. Men Opera låser seg etter utskriften, og når jeg lukker programmet får jeg en Microsoftmelding om at Opera måtte lukkes pga. en feil, og spørmål om jeg vil sende beskjed til Microsoft. Jeg har ikke opplevd lignende på andre sider. Opera starter uten problemer på nytt. Etter å ha opplevd denne feilen står Opera fortsatt åpen i taskmanager, og bruker mye minne.

Er det noen som kan prøve å kopiere handlingen og gi tilbakemelding om de opplever det samme som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke det nøyaktig samme problemet som deg, men Opera 9 har jeg opplevd som utrolig mye mindre stabilt enn Opera 8. Det krasjer rett som det er, mens Opera 8 har jeg aldri opplevd har krasjet.

Skrevet

Jepp. Jeg har dog merket meg at det oftest skjer ved bruk av mange tabs, så jeg prøver å holde meg i skinnet. Denne versjonen trenger sårt en patch eller tre uansett, Opera-teamet er sikkert på saken.

Skrevet (endret)

Jeg har hatt småproblemer med de tidligere versjonene av opera, men opera 9 har jeg ikke hatt noe som helst problemer med.

Endret av FraXinuS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...