Data-Geir Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg åpner denne siden: www.start.no/sudoku/ og velger utskrift. Men Opera låser seg etter utskriften, og når jeg lukker programmet får jeg en Microsoftmelding om at Opera måtte lukkes pga. en feil, og spørmål om jeg vil sende beskjed til Microsoft. Jeg har ikke opplevd lignende på andre sider. Opera starter uten problemer på nytt. Etter å ha opplevd denne feilen står Opera fortsatt åpen i taskmanager, og bruker mye minne. Er det noen som kan prøve å kopiere handlingen og gi tilbakemelding om de opplever det samme som meg?
Cluster1 Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg har Opera 9 - skriver ut hos meg. Og låste seg heller ikke.
Data-Geir Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 Jeg har Opera 9 - skriver ut hos meg. Og låste seg heller ikke. 6494886[/snapback] Takker. Da er problemet hos meg.
CAT-scan Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg har ikke det nøyaktig samme problemet som deg, men Opera 9 har jeg opplevd som utrolig mye mindre stabilt enn Opera 8. Det krasjer rett som det er, mens Opera 8 har jeg aldri opplevd har krasjet.
trygveaa Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Hvis det skjer hver gang du skriver ut fra en bestemt side/sider kan du sende bug report til Opera. http://www.opera.com/support/bugs/ Eller så kanskje du får flere svar på Opera forumene. Jeg har opplevd at Opera 9 har klikket noen få ganger, men det er skjeldent.
L O G I M A N Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg har også opplevd mye tull med 9, så jeg har gått tilbake til siste 8.54. Versjon 9 trenger nok en overhaling før jeg tar den i bruk
CAT-scan Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jepp. Jeg har dog merket meg at det oftest skjer ved bruk av mange tabs, så jeg prøver å holde meg i skinnet. Denne versjonen trenger sårt en patch eller tre uansett, Opera-teamet er sikkert på saken.
FraXinuS Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 (endret) Jeg har hatt småproblemer med de tidligere versjonene av opera, men opera 9 har jeg ikke hatt noe som helst problemer med. Endret 16. juli 2006 av FraXinuS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå