Gå til innhold

Amilo SI1520 spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei, sitter her å lurer på om jeg skal kjøpe 80gb T2300 versjonen til 10 lapper, eller spa opp to til for 100gb T2400?

 

Får personalpriser på lefdal, men der har de T2300 versjonen, ferdig forsikret, koster den ca 12 000, der forsikringen alene er 1800, dvs maskinen kan "knuses" for

ny vare om to år, host.

 

T2400 versjonen med 100gb koster ca 12200 ferdig levert, uten forsikring fra Komplett, så er det like greit å handle på lefdal, å kjøpe en ekstern 250gb harddisk senere, som jeg uansett ville gjort?

 

Setter pris på alle svar, på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Merk at den maskinen har fått kritikk for viftestøy og dårlig batterilevetid. Ville kanskje valgt den med svakest prosessor slik at du får mer ut av batteriet, hvis det er viktig for deg. Forstod det slik at det ikke fantes noe ekstrabatteri til den utover standardbatteri (iallefall atm).

 

Ellers er det en sexy, lett DVIut-maskin ;)

Lenke til kommentar

står mellom den der og en 13" macbook :O

 

 

tente litt på si1520 pga størrelsen, men den har jo også dvi utgangen som er kjekk.

Grunnen til at jeg ikke vet helt hva jeg vil ha enda er rimelig enkel,

Mac = 512 ram 60gb harddisk, pc= 1gb ram 100gb hd, + vet sannelig ikke hva jeg får i en mac =)

 

Maskina skal hovedsaklig brukes til musikk/film, samt skolerelaterte ting.

 

Kan jo godt hende macen kjører bedre på 512 ram en si1520 ville gjort for alt jeg vet.

 

Er det noen som helst problemer å koble seg til trådløse nettverk og lignende med en mac i forhold til pc?

 

 

på forhånd takk.

 

EDIT, kan jo også nevnes at jeg er temmelig lei spyware og virusinfeksjoner.

Like lei Norton som ikke klarer slette 60 % av antall virus den detecter, hører dette ikke er et issue med mac.

Uten noen virus beskyttelse er det jo over og ut, men skal du kjøre norton på en pc trekker den jo lett 200 ram instant =p

Endret av ente17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...