Gå til innhold

Ustabil Windows etter install av Logitech driver


Anbefalte innlegg

Skulle installere drivere/programvare til mitt nye Logitech EX 110 mus og tastatur, men det likte Windows XP dårlig. Fikk et glimt av en advarsel om at det var blitt forandret noen systemfiler etter at installasjonen var ferdig, og Windows skulle starte på nytt. Rakk ikke å gjøre noe med det.

Tastatur og mus virket helt fint, men Windows var blitt ustabil, og enkelte programmer fungerte ikke som de skulle. Fakturaprogrammet mitt virket ikke i det hele tatt. Det hjalp heller ikke å bruke systemgjenoppretting. Lastet ned nyeste driver fra hjemmesiden til Logitech, men til ingen nytte.

 

Jeg hadde heldigvis en helt fersk klone av disken liggende, så jeg gjenopprettet systemet med den, og dermed var jeg kommet tilbake til før dette tullet startet.

Tastaturet og musen fungerer jo fint uten Logitech sin programvare, bortsett fra at noen funksjoner blitt utilgjengelige.

 

Problemet mitt lot seg altså løse på et slags vis, men jeg kan ikke forstå hvordan dette kunne hende. Jeg er veldig spent på om andre har opplevd noe lignende, og hva som ble gjort for å løse problemet. Min redning ble altså denne disk klonen, men hadde jeg ikke hatt den, så hadde jeg hatt store problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...