Gå til innhold

Stille før stormen? Mange nye bærbare snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er topp modellene som selges rundt forbi "litt" gamle? Når kommer det nye lurer jeg på?

Greit nok, gir du 15.000 for en maskin, får du noe vanvittig mellom hendene....men hvis f.eks. Toshiba/FJS o.l. kommer med nye modeller i slutten av måneden, føler en seg litt lurt.......alltid greit å ha det beste lengst mulig.

Er det noe som har lanserings planene til de forskjellige produsentene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det bare meg, eller er topp modellene som selges rundt forbi "litt" gamle? Når kommer det nye lurer jeg på?

Greit nok, gir du 15.000 for en maskin, får du noe vanvittig mellom hendene....men hvis f.eks. Toshiba/FJS o.l. kommer med nye modeller i slutten av måneden, føler en seg litt lurt.......alltid greit å ha det beste lengst mulig.

Er det noe som har lanserings planene til de forskjellige produsentene?

6489327[/snapback]

Sånn vil det alltid være. Nye modeller kommer fortere enn du klarer å skifte undertøy.

Skal vi tenke slik så får vi aldri kjøpt noen ny bærbar :-(

:w00t:

Skrevet

Joda, den leksa har jeg lært meg for maaaange år siden. Når jeg kjøpte 386 SX istedet for DX.

MEN, det er en stund siden utskiftninger nå, uansett. SÅ, når kommer de nye?

Skrevet

Hei!

Det vil nok snart komme mange nye modeller, siden AMD har lansért Turion X2 og Intel kommer vel i august med Merom (som er en god del bedre enne Core Duo).

Hilsen,

efikkan.

Skrevet

Det kommer tradisjonelt lite nytt midt på sommeren, så det er nok et lite hopp i ytelse/pris på de modellene som kommer i august/september (altså mer ytelse for mindre penger - ikke prisøkning ;) )

Skrevet
Det kommer tradisjonelt lite nytt midt på sommeren, så det er nok et lite hopp i ytelse/pris på de modellene som kommer i august/september (altså mer ytelse for mindre penger - ikke prisøkning ;) )

6493304[/snapback]

Men nå er det spennende nyheter fra både Intel og AMD, så da blir det nok annenledes. Men det bør nok etter hvert strømme på med modeller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...