Gå til innhold

Bærbar PC max 14,1"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror neppe jeg har bruk for høyere oppløsning. er enig i at asus'n er litt tykk. er bare dvi-porten som gjør at den står sterkere enn acer'n. takk for tipset med siba. skal vurdere om jeg har råd - for den er smekker :dribble:

 

edit: er litt bekymret for 4200rpm hd, men sikkert ubegrunnet.

Endret av game_master
Lenke til kommentar
edit: er litt bekymret for 4200rpm hd, men sikkert ubegrunnet.

6492907[/snapback]

 

Ubegrunnet? Hell no!

Frustrasjonen tar meg hver gang min HP pavilion dv5054ea booter.. Hvorfor? En eneste grunn, 80gb hdd som er 4200rpm.. ALT går så tregt.. Gah.

 

Mitt råd til deg: Om du ikke er en veldig tolmodig mann: gå for minst 5400rpm HDD...

Lenke til kommentar
edit: er litt bekymret for 4200rpm hd, men sikkert ubegrunnet.

6492907[/snapback]

 

Ubegrunnet? Hell no!

Frustrasjonen tar meg hver gang min HP pavilion dv5054ea booter.. Hvorfor? En eneste grunn, 80gb hdd som er 4200rpm.. ALT går så tregt.. Gah.

 

Mitt råd til deg: Om du ikke er en veldig tolmodig mann: gå for minst 5400rpm HDD...

6494966[/snapback]

 

Har hatt både 4200 rpm disk og 5400 rpm-disk og jeg merket ikke særlig forskjell, om du leser tester med sammenligninger så finner du heller ikke særlige forskjeller, 4200 rpm mot 7200 rpm da kan du begynne å snakke om merkbare forskjeller.

 

Til trådstarter: om batterilevetid er viktig kan du jo se på dell inspiron 6400: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...srsinspn_6400_2 pass på å sette på billigste garanti og beste batteri.

Lenke til kommentar
edit: er litt bekymret for 4200rpm hd, men sikkert ubegrunnet.

6492907[/snapback]

 

Ubegrunnet? Hell no!

Frustrasjonen tar meg hver gang min HP pavilion dv5054ea booter.. Hvorfor? En eneste grunn, 80gb hdd som er 4200rpm.. ALT går så tregt.. Gah.

 

Mitt råd til deg: Om du ikke er en veldig tolmodig mann: gå for minst 5400rpm HDD...

6494966[/snapback]

 

Har hatt både 4200 rpm disk og 5400 rpm-disk og jeg merket ikke særlig forskjell, om du leser tester med sammenligninger så finner du heller ikke særlige forskjeller, 4200 rpm mot 7200 rpm da kan du begynne å snakke om merkbare forskjeller.

 

Til trådstarter: om batterilevetid er viktig kan du jo se på dell inspiron 6400: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...srsinspn_6400_2 pass på å sette på billigste garanti og beste batteri.

6495729[/snapback]

 

lurer på om jeg bare skal prøve lg'n. heller sende den tilbake dersom jeg ikke liker den. synes dell'n er litt i største laget dessverre. sitter med en 13.3" nå og liker den veldi godt. heller 13.3 enn 15.4

 

edit: dell latitude d620 har ikke glossy skjerm?

Endret av game_master
Lenke til kommentar

Heisann!

sliter med samme problem. Er også ute etter 14.1"

 

Har falt for alu på Asus W3j....problemet med den er prisen og batteritiden. Lurer også på hvor mye den bråker!

 

LG T1 har jeg og sett på men er litt redd for at den blir litt plastikkaktig...har heller aldri hatt sansen for LG, men dette kan være ubegrunnet.

 

Acer 3282 virker grei, litt kjedelig kanskje. Dessuten finner jeg ingen erfaringer med denne maskinen.

 

Mine krav er at den må være STILLE, tøff og se på, god batterilevetid, samt at det må være Core Duo. Webcam er et pluss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...