Gå til innhold

Din yndligs mage film!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, Mantrid jaXD En virkelig god mage, men en blære uten like! Spilte med han under EU-Beta. Husker han spammet rogue forumet om hvor dårlig rogues var, og at han ville gi bort x antall gull til den roguen som klarte å slå han.

 

men men, han er god da :p

Lenke til kommentar

Vurtne har vel blitt nevnt av 3 stk nå? :p

 

Trådstarter skulle ikke begrenset tråden til bare mage videoer, for da kan jeg ikke nevne filmer som Gank or Die. Beste warrioren jeg har sett, med tanke på stanceskifte og kontroll over hvem man sloss mot. Bra gear jajo, men dog meget bra og underholdene i mine øyne.

 

Ops, der postet jeg den visst for det :blush:

Lenke til kommentar
Unkown filmene er en fornærmelse mot alle gode filmer.

6489272[/snapback]

 

Hehe, sist gang jeg så noe tilsvarende, var det en eller annen human warrior med GM-sverdet, hvor skjermen skvalpet rundt og zoomet hver gang han crittet.

 

Menmen, Vurtnisen er flink, han. Sinnsyk kontroll på granatene, og jeg tør ikke å tenke på hvordan det hadde gått med en del +dmg-snask.

6490226[/snapback]

Det må være Maydie det. Mer enn halvparten av filmen er jo med recklessness, triste greier, zoominga er til å grine av ja.

6490280[/snapback]

Pluss paladinen som healer igjennom hele filmen så å si.

 

On-Topic: Jeg liker Joink ganske bra, en nokså gammel mage film trur jeg. Han hadde hva vi kan kalle imba gear på den tiden. Hadde vel det beste av +dmg gear som eksisterte på den tiden. Grunnen til at jeg liker denne filmen er høye crits. Når det kommer til skills er vel Vurtne sjef. :)

Lenke til kommentar

Filmen er gammel, så Scorch-talentene var annerledes da.

 

Fordelene med Scorch er at det er et kjapt spell (proccer Clearcasting/Impact oftere enn Fireball/Pyroblast, går kjappere å hive avgårde hvis du tar skade), gir opp til 12% ekstra firedmg etter 4 hits (fin til en avsluttende Fireblast) og har 10% critsjanse med talenter. I tillegg er det temmelig mana-effektivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...